söndag 22 december 2013

Tävlingen avslutad !!

22/12 och bara några få dagar kvar till jul !!
Visst börjar känslan av frid i sinnet och harmoni i kropp infinna sig nu !!
Igår hade vi magisk afton och det var lika härligt som vanligt !!
Änglarna kom och gav healing , lämnade busdkap och talade om vad som är viktigt att tänka på inför året som kommer !!

Jag fick en text av dem som jag lovat att dela här på bloggen , för den texten kommer att bli viktig att blicka tillbaka lite på då och då under året !

Men först innan jag skriver ner den ( som jag skriver i ett separat inlägg ) för att inte mixa ihop energierna !
skall jag med glädje meddela vem som vann i tävlingen !!
Först och främst vill jag tacka för alla bidrag !!!
Så roligt det är när jag ser att så många vill vinna , och jättefina motiveringar så att det
har varit svårt att välja !!!

men jag har valt !!
Vinnaren är ..... * trumvirvel * P
den som skrev kommentaren på tidigare inlägget , välkommen att höra av dig med dina uppgifter
till min mail : hedin_anna@hotmail.com så skickar jag dig presentkortet !!
GRATTIS !!!!!!

God jul till er alla !!
Vi ses / hörs nästa år !!!
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar