söndag 15 december 2013

Brev till Ådi




Häromdagen var det din födelsedag !!
Till och med din födelsedata var magisk : 12/12 2003 15:03
Jag vet att du vet även om jag inte kan med ord beskriva hur mycket du givit mig !
Allt stöd , support och kärlek !
För att inte tala om allt som du lärt mig! Om människor , andlighet , magi och energier ,
du var en fantastisk andlig lärare !!
Jag saknar dig !!!
Du fattas mig , ibland mer , ibland mindre .
Jag känner av din energi nästan dagligen och vet att du finns med mig , inte ens döden
kunde skilja oss åt !!
Men trots det skulle jag ge vad som helst för att bara en sista gång få stryka dig över ryggen.
Känna din päls i mina händer , hålla ditt ansikte i mina händer och titta dig djupt in i ögonen.
Känna din andedräkt mot mitt ansikte.
Du är så saknad min vackra vän och så oändligt älskad !!

Jag vill tacka dig för drömmen härom natten då du kom mig så nära så nära , jag kände dig
fysiskt och jag vaknade uppfylld av din kärlek !
Tack fina du för att du ofta vandrar jämte mig , så tydligt så starkt så att jag ofta
är påväg att ställa fram mat till dig av gammal vana, fast det var över ett år sedan
du lämnade detta jordelivet !!

Jag minns din sista vecka här på jorden , vi satt på gräsmattan , jag grät och grät och du slickade upp mina
tårar och talade om att allt skulle bli bra .
Du tackade MIG för min kärlek.
Alltså jag kan inte nog understryka hur fantastisk du är !
Du var en hund till fysisk form men så mycket mer än så , för mig var du min bästa vän !!
Och alla som träffade dig älskade dig , de som var rädda för hundar stod och klappade dig ,
berättade att de är livrädda för hundar men inte för dig !!
Du var så mjuk och kärleksfull men samtidigt så majestätisk och mäktig !!

Jag älskar dig nu och för alltid min kloka fina vän !
Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar