måndag 16 december 2013

Lucka 16

Go kväll vänner !!
Hoppas att ni haft en bra måndag !!
Jag tittade i gamla anteckningsblock och såg en text som jag skrivit ( kanaliserat)
för några år sedan .
Jag tänkte faktiskt dela med mig av delar av den, och vill ni så kan jag fortsätta skriva om den
i morgonens inlägg också .
Den är lång =)
here it comes :
Du är ett mirakel !
Varenda cell och atom i din kropp är gudomlig och levande, sofistikerad , effektiv och perfekt.
Brist och sjukdom och missförhållanden är inte en självklar del av livet och det är inte målet
för någon av oss. Det är bara resultatet av begränsande , rädda tankar.
Eftersom den fysiska världen bara är en reflektion av den inre världen är det den inre världen som behöver
justeras, skruvas om och gallras när den yttre världen inte är till belåtenhet.
När du längtar efter något fysiskt är det inte din arbetsinsats som räknas.
Universum får det att hända.
Missförståndet är att tro att vi fysiskt ENBART måste förverkliga våra drömmar.
Det är inte sant !
Vi måste fysiskt gå I VÅRA DRÖMMARS RIKTNING !!
Så att universella principer kan träda i kraft .
DET ÄR DEN STORA SKILLNADEN !!
Genom att släppa taget om HUR ( drömmarna skall slå in )
ger du inte bara universum fria händer att verka i din tjänst ( och öppna dörrar som får dig att tappa andan)
Du befrias också från all rädsla och oro som uppstår när man försöker ta kontroll
och manipulera tiden och rummet !!
Att njuta av livet betyder att njuta av resan , trots att själva tanken på en resa
antyder att det är något som saknas !


// Anna
Medial vägledare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar