tisdag 17 december 2013

lucka 17

Idag har vi haft årets sista drop in !!!
Det har också hunnits med lite vårplanering.
Planering och arbetsschema till januari och framåt ...
jag kan avslöja att det blir en del happenings...
en helg i månaden kommer det finnas tillfällen till att gå på kurser , föreläsningar och
annat spännande !!
Och lagom till vi kör igång efter nyår så kommer nyhetsbreven ut och även i pappersformat
att hämta ute hos oss !!
Kanske även här på bloggen .. vem vet ??

Hur har du haft det idag ??
Hoppas att du haft en bra dag !!

Är det inte dags för en liten tävling nu ???
Jo det tycker min själ jag !!!

TÄVLING !!!!
I potten ligger ett presentkort hos oss på 500 kr !!!!!
Det kan användas till behandlingar eller produkttillgodohavanden.
Tävlingen avslutas 21/12 kl 18.00
så här gäller det att vara snabb !!!!!

Besvara följande 3 frågor och håll koll på bloggen där jag meddelar vem som vunnit !!

1. När startade vi företaget Annas Änglarum ?? (år , månad , dag )

2. Vilken datum skrev jag om " vad skulle du göra om du hade 100 miljoner kronor " ?

3. Skriv din bästa motivering till varför du vill vinna presentkortet !!

Lycka till !!!!
Anna

2 kommentarer:

  1. Tack för all uppmärksamhet på tävlingen , härligt att ni är så många som vill vinna !
    Men jag måste be er kommentera era svar här på bloggen istället , det blir lättare att hantera för mig !!
    Tack på förhand !!

    SvaraRadera
  2. Hej Anna, här kommer mitt tävlingsbidrag sen omsider...
    1) Annas Änglarum startade 1 november 2007
    2) Det inlägget skrev du den 12/12 2010
    3) Jag hoppas vinna presentkortet för att jag verkligen, och då menar jag verkligen behöver det. Presentkortet skulle jag använda till någon behandling hos dig. Jag brukar läsa din blogg och kolla under fliken happenings, men jag har aldrig varit hos dig. Men den 17: e december när du senast skrev fick jag veta en oerhört tråkig nyhet, som gjorde mig ledsen av olika anledningar. Jag fick för mig att gå in på din sida och då såg jag tävlingen, jag tänkte för mig själv att det måste betyda något, vad vet jag inte, men att det kanske är meningen att min själ ska få påfyllnad efter flera år av motgångar och tråkigheter i mitt liv. Visserligen har jag min tillvaro blivit bättre, men fortfarande känner jag mig trött och har noll energi och dessutom skulle jag vilja få vissa händelser bekräftade och en del frågor besvarade inför 2014. Nu håller jag tummarna och hoppas att turen är med mig! Ha en trevlig kväll, hälsar P

    SvaraRadera