tisdag 7 januari 2014

yiiiihooo 2014 är här !!





Nytt år och nya möjligheter verkar nästan lite " klyschigt" att säga ....
Men så känner jag faktiskt * varje år * gör inte ni det ???
SKÖNT
Att bara slänga bort det gamla använda som vi inte längre vill ha ..
gamla tankar , gamla mönster och annat som har gjort sitt ...

FANTASTISKT SKÖNT
Att ha gåvan av ett oförstört , oanvänt blad ...
365 outnyttjade dagar att göra vad VI VILL MED ...
iiiiihhhh det är så att det rycker i kroppen eller hur ???

Vad vill du göra med ditt år ????
vilket syfte vill du att det tjänar dig ???
Det allra bästa att kicka igång året och få energierna av framgång , förändring och magi
att verka till din fördel är att skriva ner punkter över sådant vi tackar för ( det som varit och är avslutat)
och även dokumentera det vi längtar efter ( det som kommer , drömmar visioner , förhoppningar )

Och i år har jag skapat färdiga mallar för just detta !!
och hör på detta :
under hela Januari månad har vi ett kanonerbjudande på detta !!!
Vi kallar det för :
KICKSTART 2014
och innehåller :
* Ett bokslut ( det som varit )
* En budget över våra mål , kartläggning av vad vi behöver för att uppnå våra mål
* En handlingsplan
* En målfokusering

Och på denna kickstart går vi igenom det steg för steg , jag coachar dig till dina mål
och hjälper dig på vägen ...
detta är något du kommer att ha nytta av hela året , för efter mötet sammanställer jag det
till en sammanfattning och ger dig några ord på vägen att tänka på , skickar det till dig för
att du skall ha att titta till på och enkelt kan bocka av mål för mål när du uppnått dem !!

Givetvis går detta även göra på distans !!
Istället för att ses , går vi igenom det per telefon .

Vad kommer det kosta ??
Du får hela paketet för ENDAST 295 :- UNDER HELA JANUARI !!!!
Eller så länge det finns " platser kvar "
Jag har nämligen 20 st " platser " jag kan dela ut till denna kickstart .

Då har du alla förutsättningar att skapa ett kanonår !!

Under skrivande stund håller vi på med vårplaneringen och i slutet av veckan skall den vara klar..
En del förändringar och nyheter men även sådant vi haft förut .
Det kommer bli jätteroligt att möta 2014 tillsammans med er ,
och jag önskar er en riktigt härlig dag !!!
Ps. under 2014 kommer jag ha gästbloggare här lite titt som tätt för att göra den ännu bredare och mer intressant !
Jag tror absolut på att den blir bara mer levande ju fler som engagerar sig i den , därför blir jag också
alldeles strålande glad för alla fina kommentarer , synpunkter och tankar som ni delar med er av !!

Kram till er alla !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar