söndag 26 januari 2014

Sköna söndag !!

Ni som följer bloggen har säkert märkt att jag lite då och då publicerar något gästinlägg...
Jag tycker det berikar bloggen med fler infallsvinklar och tankar från fler av er !
Bloggen blir på det sättet ännu bredare , självklart ser jag gärna att man
bloggar om andlighet , livet självt , erfarenheter från att vända negativt till positivt
eller om mental träning , yoga , mindfullness eller annat som berör !

För det är det som denna blogg en gång skapades för .
Att inspirera , beröra , dela med sig och motivera till små eller stora förändringar
som gör våra liv bättre och skönare att leva !

Tycker du om att skriva ??
Har du en del inom dig som vill ut ??
Har du befunnit dig i en vägkorsning , valde väg som förändrade ditt liv på ett positivt sätt ..

Då får du gärna dela med dig av det och skriva här på bloggen ,
om vi inte träffats så vore det kul att veta hur du hittade hit och vad det är som gör att du stannar kvar och
läser inläggen ??

Kanske har du något speciellt minne från den här bloggen som har berört dig , vore jätte kul att höra om det också ?

Om du gått i behandling hos mig kanske har du lust att skriva om det , vad det gav dig ??

eller bara skriva ifrån ditt hjärta och låta det " skriva av sig "

maila mig i så fall .. anna@inzpirerad.se


Sköna söndag står framför oss och kanske har du nyss slagit upp ögonen =)
en hel dag oanvänd väntar på oss..
söndagar har alltid en energi av vila , återhämtning tycker jag ..
skönt att bara vara ...

Njut av den och skapa den precis så som du vill ha den !!
Crea Diem - skapa dagen !

Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar