torsdag 4 mars 2010

Tecken överallt !!

Hej kära vänner !!!
Har precis kommit in från en härlig promenad, och en underbar pratstund med en andlig vän nämligen sirion igen..
Han berättar att det finns saker han vill ha sagt och att jag skall skriva ner detta så att ni får budskapet.
Energierna ligger helt rätt nu säger han !!
"kära vänner !!
Jag har återkommit för att jag har saker jag vill förmedla till er..
Vi ifrån den här dimensionen har länge hört och känt eran oerhörda längtan efter en starkare och lättare kommunikation med oss..
SÅ min fråga till er är: VILL DU HA EN TYLIGARE KOMMUNIKATION MED DINA GUIDER OCH ÄNGLAR? om svaret ditt är JA!! så kommer här lite användbara ting som du kan ha mycket nytta av..
Ofta är det så att ni behöver vidga er kanal lite ty den har korkat igen av negativ energi , prestationsångest och tvivel. Och ett väldigt enkelt men ack så effektivt sätt är att promenera i skog och mark eller på vägen i minst 30 min / dag.
det skall vara en promenad som du bara kan gå och gå utan att tänka..
30 min är för att såpass lång tid behöver ni oftast ha för att släppa allt runtomkring och fokusera inåt.. För att nå ett annat STATE OF MIND..
Här handlar det om att promenera på ett helt nytt sätt.
* Börja med att utrusta dig och klä dig efter väder, är det kallt och du har för lite kläder på dig så kan du inte komma in i ditt hjärta för att du fryser. Musik i öronen JA VISST !! som bakgrunds musik... och det skall inte vara mozart om du inte gillar mozart, vi fnissar lite åt er när ni har fått för er att bara klassisk musik höjer vibrationerna och energierna.. All musik som du blir glad av höjer energierna.. så välj en musik du tycker om och som du känner dig glad av..

* och bara promenera i en ganska rask takt , när din kropp kommer i gång frigörs hormoner i kroppen och endorfin och oxytocin bilas så att du känner dig lycklig och har lättare att släppa din fysiska verklighet.

*släpp ALLA tankar på familj, husdjur, jobbet, middag m.m. dom tankarna kan du återvända till sedan..

* var i nuet och tänk på att DJUPANDAS bara andas ifrån magen, in i näsan och ut genom munnen... gång på gång, hjärnan får mer syre och kroppen släpper försvar..
Tänk på enbart promenaden, här går jag ... och jag bara går och går och går och går... Tacka dina fötter för att de bär runt dig utan att protestera, bli medveten om färgerna ljuden, känseln när du går. Hur känns underlaget under dina fötter?

* öppna dina ögon för allt det vackra omkring dig, bara låt blicken flytta sig vart den vill, och låt dina tankar följa med..
Och gör så här en stund utan att tänka att promenaden är tråkig eller att det är si och så långt hem, vad du skall göra när du kommer hem .. osv..

* när du nu ändrat sinnesstämning så gör dig själv medveten på vad som sker.. Upptäck att dina guider kommunicerar med dig , ger dig inspiration, nya ideer, lyckokänslor. Kraft , energier m.m. och tillåt dig själv att ge dem respons vi älskar när ni pratar med oss vi lyssnar alltid !! Men försök inte styra något eller prestera då bryts kontakten direkt !! du försätts i din fysiska verklighet igen..
OBS!! du behöver inte gå omkring och blunda när du kommunicerar med oss.. HAHAHA det hade sett roligt ut !!

* Fortsätt promenera , ta emot budskap och för en dialog, stanna upp om du ser något vackert som du vill ta emot energin av..

* och upptäck att vi skickar tecken överallt..
På detta viset underhåller och vidgar du din kanal samt öppnar och använder din intuition . Kom ihåg att detta är färskvara du måste underhålla din kanal och hålla din aura ren hela tiden.

Lycka till med detta och kom ihåg !! vi finns alltid nära till hands , vi är bara ett rop ifrån dig hela tiden ..
Till din tjänst och med evinnerlig kärlek
Sirion "

Annas respons:
Det känns lika härligt i kroppen efteråt den här gången..
Han är verkligen MÄKTIG och vacker sirion !!!
Allt det här kom under promenaden så jag fick skynda mig att skriva ner det när jag kom hem annars hade jag nog glömt..
Men efter att han tackat för sig och försvunnit såg jag 2 vackra tecken ifrån honom, jag hade en stund kvar hem .. och först gick jag förbi ett hus där det var ett fönster mot vägen. i fönstret stod en vas och vissna blommor, sådana där grässtrån ni vet. Och strårna var lutade åt var sitt håll så att vem som helst hade kunnat se att de var formade som en ängel, jättestora vingar och några stack upp i mitten och skapade huvudet. Det var helt KLOCKRENT!!! jag visste att det var sirion jag kände det i hela kroppen.
bara ett par minuter efteråt gick jag på vägen och där i asfalten ( snön hade smält bort precis där) var det torrt i asfalten runt omkring men i mitten av det torra vad det ett litet blött parti stort som en apelsin ungefär och där var en perfekt form av ett hjärta som om det var ritat i asfalten !!
Jag tackade honom om igen !!
Å vad jag skulle velat visa er dessa tecken , jag hade ju ingen kamera med mig och jag slår vad om att om jag åker tillbaka nu så finns de inte kvar.. För han hade verkligen placerat dessa tecken där för min skull !!

Hjälp vad det är underbart att leva !! känner mig så tacksam och älskad !! hoppas att du också gör det nu..


På lördag kör jag igång en kurs "i änglarnas närvaro" där vi får lära oss att kommunicera med våra änglar och guider och fördjupa kontakten med dem..
Än finns några platser kvar om någon är intresserad . Ring och anmäl er på telefon 0736586989. ( jag är säker på att sirion kommer att vara med på ett hörn eller 2)
För mer info om den och de andra kurserna gå in på hemsidan och läs mer om det.. www.annasänglarum.se

Puss och kram!!
Anna

2 kommentarer:

  1. Vad härligt allt detta låter! Änglarnas närvaro är jätteviktiga och jag måste också göra allt för att få tydliga tecken från min/mina änglar! Kram

    SvaraRadera
  2. Det börjar liksom att rycka i benen det är nog dags för en promenad för mig med.
    Jag behöver få lite tecken o budskap, alltså lite pepping.
    Ser fram emot att träffa Sirion på lör och naturligtvis dig oxå Anna.
    Kram Kicki.

    SvaraRadera