lördag 20 mars 2010

Nu kände jag att det var dax...


att skriva några rader igen !!!
Tiden rullar på så otroligt fort nu så att jag hunnit skriva på några dagar så nu tänkte jag göra just det...
Hoppas att du njuter av helgen och att du njuter av livet !!
Vi har fått VÅRTECKEN!!! yiihoo
Snön smälter ( man hör hur det droppar så där gott från taken), solen ler mot oss, fåglarna har vårkonsert, och idag har det varit vårdagsjämning!!
Älvorna och våra vänner i skogen och alla dess dimensioner har dansat in våren idag och haft vårfest. De hälsar att den verkligen är påväg och att fader vinter släppt sitt största grepp om oss.
JUST NU:
Håller jag på att göra en väldans massa mat, jag har sista gången på änglakursen i morgon och eftersom det är svårt att både vara i köket samtidigt som jag håller kursen så gör jag maten nu istället.

Här lagas:
Hallon och blåbärspaj fika till deltagarna
bakad potatis med 3 olika röror lunch till deltagarna
korvstroganoff och ris lunch till min dotter
lunch till mig själv + gubbe att ta med sig till jobbet

ja that´s it men det mesta är klart nu, allt tycker jag handlar om planering och hur man lägger upp arbetet för att det skall gå så smidigt som möjligt.

Ja sista gången på änglakursen steg 2 i morgon vi har haft den 3 helger + att vi haft änglakursen steg 1 också paralellt.
Det har varit roligt och givande både för mig och deltagarna.
Jag tycker att jag lär mig nya saker hela tider även om jag haft samma kurs förut så blir den ju inte EXAKT samma!!
Nya deltagare varje gång och guiderna skickar nya övningar.

och under april månad startar en del nya kurser i gång.
Bla medial utveckling det skall bli kul !!
JAG ÄLSKAR verkligen mitt jobb, det är underbart !!

IMORGON:
tänkte jag förresten erbjuda dig som läser min blogg en stunds distanshealing.
Jag upplever och känner att det är mycket viktigt att få ut ljusets budskap och tycker det är ett bra sätt för att få dig att känna mer välbefinnande och kärlek i ditt liv.
Om du skulle vilja ha en stunds healing som för övrigt är GRATIS!!! så vill jag att du skriver upp ditt namn här i kommentar rutan så tar jag med dig i min healing.
Detta kommer att ske mellan : 20.30-21.00 i morgon söndag 21 mars 2010.
Under den stunden skulle jag vilja att du sätter på lite skön avslappnande musik om du föredrar det, tänder ett vitt ljus och om du vill skapar ett heligt "space" genom att rena rummet du sitter eller ligger i med rökelse eller bara ber dina änglar rena det.
Sedan skulle jag vilja att du sitter eller ligger bekvämt , öppnar upp ditt sinne och tar emot min healing som kommer att komma in och fylla dig precis rätt och precis där du behöver healingen och läkande eller balans, påfyllning.
hela din kropp kommer att fyllas med kärlek och ljus !!

Well nu skall jag ta mig ett kik om bakpotatisen är färdig, ha det så bra.
Så "syns" vi kanske i morgon på healingen om du vill !!
Stor varm kram och massor av kärlek
önskar
Anna

6 kommentarer:

  1. Therese (takk:-*)

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Ja visst är det härligt att våren äntligen är här! Jag tar mkt tacksammt del av din ljusa goda energi, jag sätter mej och mediterar kl 20.30 Tackar så mkt!
    Ha det bäst!!
    Mvh/Magnus

    SvaraRadera
  3. Elisabeth, tack.

    SvaraRadera
  4. Hej igen!
    Det kändes mkt starkt! Jag satt på min meditationskudde först men kunde inte sitta länge, jag trycktes bakåt, energin ville att jag skulle ligga ner istället. Kändes skönt i hela kroppen...
    Tackar för det!
    God natt!
    Mvh/Magnus

    SvaraRadera
  5. Hej vänner !!
    Magnus:
    Tack så mycket själv , kändes jättebra att få ge dig / er detta !!
    energin var väldigt stark, kraftfull och ljus. Det syntes att den gick in i varje cell på er alla 3.
    Va roligt att du kände det !!!
    kramar
    Anna

    SvaraRadera
  6. Det var fantastisk, Anna :) Tusen takk.
    Jeg ble forhindret fra å ligge ned, satt et offentlig sted på det tidspunktet, men hadde det så godt. Og, ja, det kjentes at det gikk dypt inn. Neste gang skal jeg forsikre meg om at jeg har enda mer tid til bare å nyte :) Takk igjen! Varme hilsener fra Norge

    SvaraRadera