tisdag 30 mars 2010

Helgen i Dalsland / värmland var...



HELT UNDERBAR !!!!
Fantastisk helt enkelt !!
Men någon blogg blev det inte då... jag hade med mig datorn och gjorde mina tappra försök men universum såg gång på gång till att jag inte kunde komma ut på nätet =)
det var inte meningen att jag skulle ägna mig åt det helt enkelt !!!
Men det här var precis vad jag behövde !!
JAg mediterade i massor, vandrade i dom fantastiska troll skogarna som finns där, läste böcker, kanaliserade och var på helt fantastiska själsresor.
Träffade många kända och okända vänner i andevärlden..
Många pusselbitar som legat i luften en tid föll på plats helt enkelt...

Nya idee´r och annat smått och gott kom upp till ytan också, och inom kort skall också du få reda på vad det vill säga, men är lite hemlighetsfullt än så länge =)

När jag kom hem var kroppen i lite chock , pga alla nya processer och jobb med mig själv samt alla nya nivåer och krafter så min stackars kropp hade skapat en rejäl förkylning som för att skydda sig.
Men å andra sidan så behövde jag vila för att integrera alla nya energier och att jag blir lite krasslig brukar vara nästintill det enda sättet att få mig i viloläge =D
*skrattar*

Jag älskar livet, mitt jobb, våren och allt just nu så då vill jag dela med mig av det också och märker ofta inte när jag jobbar "för mycket".
Och nu är jag så laddad med ny energi efter helgen så då blev det lite snopet att kroppen inte orkade pga förkylningen . Men den går nog över snart och dååå....

JAg känner mig redan bättre idag , så jag har haft drop in i änglahuset. och idag bjöd jag på nygräddade våfflor , det var mycket uppskattat.
Jag har drop in en gång i månaden nu och då är det alltid fika.
Välkommen du också om du vill, håll utkik i kalendern på hemsidan när nästa gång är =)
Med det så önskar jag dig en riktigt härlig tisdag kväll och en bra fortsättning på veckan!!
Ta hand om dig !!
kram kram önskar
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar