torsdag 25 mars 2010

Tid för lugn och reflektion !!


Allting har sin tid =)
Och det är viktigt att ta hand om sig, emellanåt har jag behov av att ta hand om mig och fylla på med lite ny energi som alla andra.
Det är inte så att energin helt har tagit slut , men jag känner mig ändå något trött och sliten i kropp och själ. så nu är det dax att ägna en helg åt mig och BARA mig =)

Sist jag gjorde det var i slutet på oktober och då åkte jag och en vän till ett litet gulligt torp i dalsland/värmland ( det ligger i gränsen mellan dalsland och värmland) . vi mediterade och jag promenerade mycket , själv och tillät mig att helt sjunka in i de vackra "trollskogarna" som finns i värmland. det är en alldeles speciell energi där , torpet ligger 800 m från en fantastisk sjö, det är bara helt magiskt !!!

Här hemma har vi ju också fantastiska energier men det är på ett annat sätt där !!
Svårt att förklara, men alla har vi en egen kraftplats , sär vi samlar kraft och den kan ändras med tiden , men just nu är torpet min kraftplats tror jag !!

SÅ imorgon fredag åker jag dit ensam denna gång. Jag skall meditera och BARA VARA med mina guider, söka lite vägledning, promenera i skogarna och insupa massor av magi kraft och naturlig manifestation.

Sirion kommer säkert att vara med och jag har kanske en del att berätta från denna helg. Jag skall ta en del bilder som jag skall dela med mig av här på bloggen.

Kanske har du någon speciell kraftplats som du brukar gå till när du behöver lite ny kraft ? Om inte så kan jag rekommendera healing det är ett mycket effektivt sätt att få ut och in energin på =) Den går in i alla kroppar och kanaler in dit den ska!!
eller kanske är det så att du också vill komma bort någon gång, att fly vardagens alla "måsten" och bara vara med dig själv i tysthet och med dina tankar.
Kanske är du van vid så mycket ljud runt omkring så du inte vet hur din inre röst låter och ännu mindre vad den har att säga dig ??
Kanske längtar du efter att bara få upptäcka dig själv...
Ta chansen !!! du kommer inte att ångra dig.

Under april månad så har jag en del kurser som startar..
Bla en kurs som heter HITTA DITT INRE LUGN här kommer vi inpå dessa saker hur man fyller på energi, och varför energin tar slut emellanåt. du får användbara verktyg som du kan använda dig av. om man vistas i en "utsatt" miljö så behöver man återställa den balansen emellanåt.. här finns det fortfarande platser kvar..

meditationskvällar med olika teman har jag emellanåt också 7/4 är temat önske meditation och 28/4 chakrarening ( där får du lära dig hur du på egenhand kan rena dina chakran) här kostar en meditationskväll 300kr dessa kvällar har redan startat men det finns platser kvar att dyka in i.
Läs mer om dessa på hemsidan www.annasänglarum.se under fliken happeningsoch kurser sedan vidare till kalender.

jag har minskat ner mina drop in dagar till en tisdag / månad för att jag behöver dessa tisdagar till att boka in klienter. jag har jättemånga som ringer (tack universum!! superkul!!!) och det har blivit en ganska lång väntetid så jag vill göra allt jag kan för att minska på den. därför har jag drop in en gång per månad.
och nu 30/3 PÅ TISDAG ALLTSÅ!!! är det dax för drop in mellan 9-16 och då bjuds det på nygräddade våfflor i änglahuset !!!
Känn dig varmt välkommen att komma in och äta våfflor och prata en stund , få lite healing eller någon behandling om så önskas...
Du behöver inte anmäla din ankomst för jag finns på plats hela dagen men om du vill kolla ifall det är många redan där så kan du ringa och kolla !!
VÄLKOMMEN!!!!

Det var längesedan jag skrev något nyhetsbrev men snart är det pågång med ett nytt och då kommer jag ha ett erbjudande till dig, som är svårt att motstå, står du inte med på listan över nyhetsbrev så kan du skicka ett mail till mig om att du vill vara med bara =)

HA det så jättebra och glöm inte att stanna upp och lyssna till ditt hjärta, det är där allting börjar !!
Kramar
Anna

1 kommentar: