tisdag 23 mars 2010

Husbalanseringar...


Är något som jag jobbar med i mellanåt..
Men inte så ofta , jag önskar att jag skulle ha tid att göra det oftare, det brukar vara så enormt spännande, lärorikt och vackert !!!
idag hade jag en sådan husbalansering i Alingsås hos en ljuvlig familj...

Med tanke på allt man brukar "hitta" på en husbalansering så är det ju inte för märkligt att människor ibland känner sig trötta, har huvudvärk och inte riktigt trivs i sitt eget hem..
Och det är ju inte alls märkligt med tanke på att det finns "andra" som man inte alltid ser som försöker få din uppmärksamhet. Dessutom är det ju oftast så att de "livnär" sig på vår energi, vi blir då tröttare och tröttare och själarna blir piggare och starkare.

Varje hus som jag kommer till har ju sin speciella och egna historia att berätta, så det blir ju aldrig detsamma utan man hittar nya sätt att jobba på varje gång...
Det vackraste är ju när det skapas harmoni lugn och välmående i huset och familjen som bor där kan börja ANDAS igen !!! Utan rädsla eller syrebrist !!!!

Tack snälla universum och guider, hjälpare för att jag får utveckla mina förmågor hela tiden och för att jag har fått ett så brett användningsområde !!
jag kan med största sannolikhet säga att:
JAG VERKLIGEN ÄLSKAR MITT JOBB OCH JAG ÄLSKAR ATT FÅ HJÄLPA , VARA DELAKTIG I ALLTET!!

Det är hur skönt som helst när man känner att man hittat det man letat efter, att man hittat sitt "kall" vad det än är !!
hoppas att jag får fortsätta att hjälpa länge länge...

Jag önskar verkligen att du som läser detta hittar ditt "kall" också det gör jag verkligen !!
Den tillfredställelsen att bara känna sig nöjd och älskad, i flödet är värt hur mycket som helst !!

Mycket kärlek och ljus på din livsväg , önskar jag dig!!
I kärlekens tjänst
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar