måndag 22 mars 2010

IGÅR HADE JAG..


Mitt första distanshealing session , som var utan att någon beställt någon behandling.
jag har utfört distansjobb förut men detta var något nytt.
Jag erbjöd alla här i bloggen att få gratis healingbehandling på distans.
Det blev väldigt lyckat och energierna var höga och kraftfulla.
Det kommer jag defenetivt att erbjuda igen. När vet jag inte men håll utkik här på bloggen om du vill ha lite änglahealing.

Hoppas att du haft en bra dag idag måndag, veckans första dag. Det är ju med hjälp av denna dag som resten av veckan formas =)

Själv har jag haft en något sämre början men en jättebra fortsättning.
Nu är det dax att förbereda mig för mera jobb och nya utmaningar i änglahuset.
Ha en underbar och skön Måndagskväll allihop !!!!
Med kärlek
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar