söndag 28 februari 2010

Önskestjärnan !!




Informationen jag delar med mig av nu kommer ifrån Sirion en av de höga mästarna som jag jobbar med ibland , informationen är kanaliserad alldeles nyss.

"Kära vänner , jag har nu kommit för att dela med mig av lite fakta som ni har god nytta utav att veta.. jag vill prata med er om er önskestjärna..

tänk att du har en stjärna som tillhör dig och enbart dig , att den är en del av dig och din energi, din existens..
om du tänker bort din kropp vad är du då ?? Jo då är du energi , energi av kärlek ljus och kraft. Kraft att göra och genomföra vad som helst..
Och du tillhör den delen av universum som klingar an på din energi, likaså som att universum också tillhör dig. NI är ett !!
Om du tar till dig tanken av att det är så och smakar på den tanken, då är det också lättare att förstå existensen och universum...
Universum är ju också oändligt utan början eller slut universum bara ÄR det styrs inte av någon tid som ni människor gör !!

Nu är det också så att din själ är i ständig kontakt med universum och dess speciella krafter.. det är därför ni ibland går ur kroppen för att hämta information, upptäcka nya delar av universum och hämta energi som ni behöver ha för tillfället..

Din existens består av flera kroppar och är på flera "ställen" samtidigt.. lite svårt att ta in jag vet !!
och dina kroppar behöver alla energi.
Chakran finns i din kropp som energi klot som snurrar konstant och "andas" hela tiden de skall släppa in lika mycket energi som det släpper ut .ni har många chakran men de vanligaste är de som man brukar tala mest om , de är de största 7 chakran..

Rotchakrat längst ner följt av sakralchakrat, solarplexus, hjärtchakrat, halschakrat, 3:djeögat (pannchakrat) och kronchakrat.
Ovanför huvudet ca 10 cm finns det åttonde och nionde chakrat , det tionde chakrat sitter beläget i vår kanal.
Men det nionde ca 30 cm ovanför huvudet och det kallas för önskestjärnan... Det är lite olika färg beroende på vilken energi som du behöver och vilket "skick " du befinner dig i för tillfället....
Men genom att jobba lite extra med det här chakrat och framförallt bli medveten om dess existens finner du nog att de mest mirakulösa ting i ditt liv börjar hända..
Vi har ju följt er genom alla tider och nivåer och det har nu blivit dax för mänskligheten att bli medveten på ett nytt och högre plan om denna existens..
Önskestjärnan verkar för dig och genom dig och genom att aktivera detta chakrat följer en ny nivå av energi för dig att bli medveten om och klättra på..
Jag kommer nu genom mediet ( Anna) berätta för dig hur du skall arbeta och aktivera genom din önskestjärna.. Din önske stjärna skall du sedan efter aktiveringen använda till att hjälpa dig genom livet genom att tillföra extra energi till sådant du vill manifestera i ditt liv och även när din aura behöver helas och renas kan du använda detta verktyg, tänk dig stjärnan som ett trollspö med medföljande magisk energi ..
Använd stjärnan klokt , energin är stark och allt som du ber om blir till verklighet.. vi ifrån de höga sfärerna kan också välja att stänga ner din önskestjärna om det blir för starka energier som du inte klarar av eller om du använder stjärnan på fel sätt för egots fördel och så att de skadar andra.. stjärnan skall jobba för kärlekens tjänst för dig och med dig men utan bekostnad av andra..

Jag vill bara berätta att energierna är enormt starka och det kommer att få effekt för mottagaren, om du följer mina instruktioner kommer jag att vara med och hjälpa dig i din process.. Du kommer också göra dig av med en del energier som består av rädslor och försvar som står i vägen för dig och din plan. i detta meddelandet du läser nu finns möjlighet för dig att ta emot healing om du säger JA till detta..

AKTIVERING:
Sätt dig på lugn och skön plats, utan för mycket ljud och störande moment.
Denna aktivering görs bäst utan musik eller dyligt..
Tänd ett vitt ljus och skapa ett helande rum..
Tag några djupa andetag och släpp alla tankar och allt fokus på ditt fysiska liv för en stund, slut dina ögon om allt känns bekvämt och avslappnande..
Bli medveten om din inre kropp, ditt inre .. och allt som sker där inne.
Bli medveten om din andliga kropp dina chakran.
Be om att få se och besöka din önske stjärna ditt nionde chakra..
försök att visualisera denna stjärna och ta god tid på dig för att se hur din stjärna ser ut..
Tänk dig sedan att du går in genom en dörr in i chakrat, tänk tanken att du beträder detta underbara och magiska chakra..
När du kommit in i chakrat stänger du dörren efter dig om det andra utanför och bara fokuserar på det som finns inne i stjärnan..
Vad kan du se här inne, färger , vad hör du , vad känner du
Använd en stund till att utforska det du ser, allting är tillåtet ..
Be nu för ditt inre att det kosmiska högsta ljuset aktiverar din önskestjärna NU och för alltid.. Upprepa hela tiden följande mantra. "JAG ÄR LJUSET , JAG ÄR STYRKAN JAG ÄR ETT MED ALLTET OCH JAG ÅKALLAR ALLA UNIVERSUMS GODA KRAFTER FÖR ATT VERKA FÖR MIG GENOM MIG. JAG ÖPPNAR OCH AKTIVERAR MIN ÖNSKESTJÄRNA."
Sitt nu så länge som det behövs och låt det kosmiska ljuset arbeta med dig och din önske stjärna. Bara fortsätt andas och försök att komma ihåg att allt som sker nu är gott och att du är helt trygg. Behåll ögonen stängda hela tiden.
Jag SIRION är med dig under din process som följer och jag har flera medhjälpare som också kommer att hjälpa dig.
om du vill ta emot vår kärlek och vår healing säg då :
"JAG (DITT NAMN) TAR EMOT ER KÄRLEK OCH ER HEALING OCH GIVER ER FRIA HÄNDER ATT ARBETA FÖR MITT HÖGSTA GODA"

När du sedan känner att det är helt klart tackar du universum och dig själv och återvänder SAKTA men säkert till din verklighet igen..
Din önskestjärna är nu redo att börja jobba för dig , den är nu aktiverad och behöver programmeras.
Nu är det viktigt att du fyller stjärnan med bilder ord och känslan över saker du vill att stjärnan skall fylla ditt liv med.

Jag tackar er för er tid och för att ni tog emot mig på ett kärleksfullt sätt...
kom ihåg ! det här fungerar om du vågar tro på magi!!
I kärlekens tjänst
Sirion"


Anna tillägger:
Det känns i hela min kropp vilken kraftfull men ödmjuk varelse som varit här..
Jag känner mig tacksam och påfylld..
Hoppas att du har stor glädje av den här informationen , jag vet att jag kommer att ha det ..
Har du några frågor om detta eller annat tveka inte att höra av dig..
Nu skall jag aktivera min önskestjärna .. vi ses i det kosmiska ljuset =)
Kramar
Anna

9 kommentarer:

  1. Dette var veldig bra, kjenner jeg. Nå skal jeg sette meg og programmere stjernen :-) Takk!

    SvaraRadera
  2. Det där låter ju hur fantastiskt som helst! Jag sa ju att jag skulle boka tid hos dig men inte riktigt visste till vad, nu vet jag! Hjälper du mig med det här?

    SvaraRadera
  3. mmm,underbart.
    Dags att aktivera.
    Tusen tack.
    Kicki Sörstrand.

    SvaraRadera
  4. Marie : Absolut vi kan göra en kraftfull meditation här =) Glöm inte att boka tid bara !! hihi

    SvaraRadera
  5. Härligt tjejer att ni gillade det !!! själv så var det så enormt kraftfullt att jag skakade i kroppen efteråt LÄNGE !! me lööv

    SvaraRadera
  6. Oj vad vackert det var. I min stjärna var det mest rött men även en del lila. Jag anade en man i närheten och frågade om det var Sirius, men han sa att han hette Marius! Wow.
    Åsa

    SvaraRadera
  7. Denna måste jag testa!

    SvaraRadera
  8. Så fort mannen gått till gymmet ska jag aktivera!! Nu förstår jag varför jag sjungt på "ser du stjärnan i det blå, allt du önskar kan du få..." i mitt inre häromdagen. Jag ställde då frågan och nu fick jag svaret. Tusen Tack!/Felicia

    SvaraRadera
  9. Detta låter underbart. Undrar bara om man måste göra det till punkt och pricka. Har ingen som kan hjälpa mig och det kan vara svårt att komma ihåg allt särskilt som man ska blunda. Å jag vill så gärna göra detta och vill att der ska bli rätt! Tack för du delar med dig. Kram Mia

    SvaraRadera