torsdag 4 februari 2010

JAG ÄR.....


Det är otroligt mycket kraft i den lilla frasen :
JAG ÄR.... och sedan går det fylla i vad som helst..
Den speglar också vad din inre röst säger till dig.
Har du en snäll eller inte fullt så snäll röst som talar till dig.
Din inre röst brukar oftast spegla din egen självbild.
Vad är det förresten för fel med att tycka att man är bra? vara stolt över sig själv osv. vi har fått för oss att det är något fult att berömma sig själv och ge sig själv bekräftelse...
NÄ MER SJÄLVKÄRLEK ÅT FOLKET!!!
OK JAG BÖRJAR:
JAG ÄR... Lycklig, nöjd med mitt liv, kär i mig själv , omtyckt och älskad.
Idag känner jag mig mest nöjd med:
Att jag åkte och tränade ett boxpass på morgonen , att jag unnade mig färsk lax inköpt av fiskbilen för att det är mycket godare, även om det är dyrare för att jag ville unna mig det =)
Och att jag genomförde kvällens kurs på ett bra och genuint sätt..
NU ÄR DET DIN TUR:
JAG ÄR.....

IDAG KÄNNER JAG MIG MEST NÖJD MED :

Känn hur skönt det känns att vara snäll mot sig själv och berömma sig själv !!!
Det är du sannerligen värd!!!

Nu är det dax att tacka änglarna för dagens arbete "nollställa" mig , käka lite kvällsmat och sedan lägga mig på spikmattan och meditera en liten stund för att sedan ta emot john blund =)

Må så gott du bara kan , det har du gjort dig väl förtjänt av !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar