söndag 21 februari 2010

JAG ÄR.....




FACINERAD över hur naturen och moder jord fungerar..
Vilka enorma resurser och krafter !!!
Vilket enormt överflöd av snö det verkar finnas !!!
Natten mellan fredag och lördag kom det ju upp emot 40 cm ny snö och natten mellan lördag och söndag ytterliggare 10 cm och med tanke på att det var ca 60 cm innan så är det nu MÄNGDER!!! Tänk över en meter snö !!!
DET ÄR JU HELT MAKALÖST OCH FANTASTISKT !!!!
Vackert och magiskt i allra högsta grad !!
Vi har byggt en "snö igloo" i en av snövallarna och med lite levande ljus därinne så blev det en jättemysig koja !!!
Jag lade mig därinne på ett påslakan och mediterade, ikväll innan jag gick in för dagen . Det var helt knäppt tyst ( snö isolerar verkligen) och vilken energi som byggdes upp därinne det var ju helt enormt, jag lyckades inte hålla mig kvar i kroppen alls !! Men va härligt det var !!
Annars har helgen bjudit på energihöjning och påfyllning, vi har haft middag för familjen och dottern har haft en kompis här i 2 nätter .
Det har varit en väldigt aktiv helg på det emotionella planet med lite utrensningar och nya insikter . och slutligen lite nya energinivåer med mycket yrsel huvudvärk och "skakningar" som följd .
Det är inte alls så farligt som det låter, jag vet ju att alla energihöjningar leder till något bra efteråt, kanske kan jag få lite klarhet i vad den här handlar om undr nattens resor..

I morgon är sista gången på kursen väck din inre kraft och kanske behövs höjningen till det, jag känner att jag skall bjuda deltagarna på något alldeles speciellt.. får se vad det blir..
Nåväl nu är det dax för lite kvällsmat och sedan meditation och spikmatta dax innan läggdax..

Må så gott och hoppas att du får en toppen vecka !!
Snöiga kramar
Anna

2 kommentarer:

  1. Otroligt vackra bilder.
    Jag är väldigt nyfiken vad det blir för något sista kursdagen.
    Konstigt att du skrev om just skakningar i samband med höga energiflöden.Jag har haft väldigt starka budskap i veckan som varit och yrsel huvudvärkoch dessa skakningar har levt loppan i min kropp.
    Och en sak til visst snön är fantastisk och jag bara älskar den. Naturen är otrolig som har så många knep att charma oss på.
    KRAM vi ses imorron.
    Christel.S

    SvaraRadera
  2. Ja vist är det underbart med all snö och det fantastiska ljuset vi har nu!! Härligt att meditera ute i en snögrotta!!
    Kram vännen!!

    SvaraRadera