lördag 1 januari 2011

reflektion och förnyelse..

Nytt år och nya möjligheter !!!
Idag är det en perfekt dag att viga åt reflektion och förnyelse..
Vi har mycket hjälp av energierna som ligger rätt i skapa förändringar..
Nu i början av det nya året finns hela världen i din hand och du har möjlighet att dra till dig energier och attraktioner som du önskar..

Varför inte ägna dagen åt att bara känna in dig och ditt liv som det ÄR just nu..
Kanske göra en sammanfattning av 2010,
Vad bestod 2010 av för dig ? vilka egenskaper hos dig själv har du upptäckt och fått användning för under 2010..
Vad var temat detta år ? osv..

släpp också taget om alla negativa känslor och blockeringar du har från 2010, kanske upplever du att det året har inneburit mycket kamp och besvikelse i sin form.
Känn då hur skönt det känns att släppa taget om alla dessa känslor och situationer nu. Det är historia nu !!

Och vidare skriva en lista över ALLT som du är tacksam över just nu...
Skriv allt du kommer på utan att tänka efter...
För tacksamhet ända längst inifrån får din vibration att öka och det du tänker på i denna vibration ökar, det får du mer av.
Skriv gärna ett motivation om varför du är tacksam över just de här sakerna.
Varför är du tacksam över din familj, ditt jobb, dina barn, dina vänner m.m.

Nu är du redo för förändring , transformation och förnyelse..
Sätt dig ner på en plats där du känner dig trygg och lugn. också viktigt att du får vara ostörd en liten stund.
Förbered dig på det sätt du föredrar för att helt hitta ditt inre lugn och gör dig mentalt redo för att meditera en stund.
När du känner dig helt avslappnad och redo vill jag att du tar en stund och funderar på vad du vill att 2011 skall innebära för dig. gå igenom alla önskningar i alla områden av ditt liv just nu.
Låt ingen tanke på begränsning stoppa dig utan öppna dörren till ditt hjärta fullt ut och fundera på allt som du vill skall ske i ditt liv.
nästa steg handlar om att skapa en bild av allt detta , uttryck dina önskningar och be dina guider hjälpa dig att förverkliga dem. måla upp bilden som en konstnär målar en tavla, och verkligen se dig själv i den. Manifestera verkligen ALLT som du vill ska ske under 2011 och utelämna inget.
Känn hur förändringen redan nu tar form i ditt liv.. njut av den energin en stund och ta emot den..
Har du några milstolpar eller råd du vill säga till dig själv från den här vyn så gör det . känn att din själ råder dig till en del "att tänka på" under året som kommer..
fråga din själ vad du behöver hålla ditt focus..
Känn att det här året blir DITT ÅR det här året kommer att bli ditt bästa någonsin..
slutligen säger du en affirmation som sammanfattar allt det du nu manifesterat och önskat och säg den om och om igen till dig själv, tills du känner att den verkligen sitter..
Använd den sedan i din vardag när du känner att du vill bli påmind och stärkt i vart du är påväg !!!

Lycka till, och kom ihåg att dina hjälpare är alltid med dig och vill att det skall gå bra för dig !! Be dem om hjälp när det känns tungt och du behöver ny inspiration.

kram
Anna

3 kommentarer:

  1. precis vad man behöver inför nya året:)kram stina

    SvaraRadera
  2. Tack Stina !!
    ja det är ett bra sätt att få en riktigt kickstart på sitt fantastiska år =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det går bara upp för mig att jag inte har gjort rätt sedan när min man kom tillbaka till mig, jag är på den här bloggen för att tacka vem den förtjänar. För några veckor sedan var mitt liv i ett fruktansvärt skick eftersom min man lämnade mig och jag tror aldrig att jag skulle få tillbaka honom. Men med hjälp av denna kraftfulla trollformler som heter Dr. Ekpen är mitt liv nu på ett glatt humör, jag måste rekommendera Dr. Ekpens tjänster till alla där ute att de ska kontakta Dr. Ekpen genom dessa uppgifter nedan: ( ekpentemple@ gmail.com ) eller whatsapp +2347051979135 eftersom genom Dr. Ekpen hjälp återupprättades mitt äktenskap.

    SvaraRadera