tisdag 18 januari 2011

Änglamassage maraton ...

Idag är dagen D årets första happening och erbjudande i änglahuset där jag är verksam.
Skall bli så otroligt roligt =)

Änglamassage maraton!! Mellan klockan 10-22 erbjuder jag änglamassage där man med sig hem får ett fint wellness paket också.
Änglamassage är fint det är som avslappningsmassage och healing tillsammans.
Det fiffiga är ju att både kroppen och själen får omtanke , energi och kärlek.
Jag låter änglarna ta väldigt stor plats här och det får lämna budskap genom mig om de önskar, jag fungerar då som ett verktyg.

Det är kul för det har visat stor respons sedan jag började med änglamassagen och jag har märkt att de som väl har vågat pröva den , gärna kommer tillbaka igen och igen för att upplevelsen är så härlig och stark.


Nu kan man verkligen se gruset under isen och snön smälter mer och mer.
på min väderstation som jag har visar den att det skall bli sol, så vi får hoppas på det!! det längtar jag verkligen efter =)
Att solen kommer och värmer våra kroppar men också vårt inre med sin värme , kärlek och positiva energi..

För att din dag idag skall bli så bra som möjligt kan du programmera den, visste du det ??


att programmera dagen:
Sätt dig ner någonstans där du kan vara för dig själv en stund ( det här tar max 10 minuter)
Måla upp en bild i ditt inre när du kände dig lycklig senast, fylld av glädje och inspiration och låt den bilden fylla dig och smitta av sig.
Som genom ett trollslag känner du att ev. tung energi, sorg, lättja, leda och annat försvinner bort från dig och lossnar ifrån ditt sinne. tänk dig nu att nu öppnar ett fönster och släpper ut all den här tunga energin.
Sedan tänker du dig att du står under ett vattenfall av ljus och låter ljuset helt och fullt fylla varenda centimeter och cell av dig och programmera ljus till dig. Du känner dig nu lätt till sinnes.
Slutligen upprepar du en affirmation som passar in på hur du vill att din dag skall se ut idag, som ett mantra för att påminna dig om att må så här bra !!!

Tex. jag tillåter mig själv att vara så lycklig som bara jag kan
eller: allting går i lås och mitt liv fyller mig med glädje och kärlek
eller : jag tar emot dagen som nu kommer och vet att den kommer att bli toppen..

hitta på vad du vill det viktiga är att den är positiv.
Lycka till!!!
kramar
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar