måndag 17 januari 2011

idag är början första arbetsveckan det här året.
Känns jättekul att börja igen efter julledigheten som varit låååång !!!
har varit skönt och lärorikt!!

Men nu känns det skönt att komma igång igen..
Jag är fortfarande inte klar med planeringen, men det "kommer" mer och mer..
Arbetstiderna över våren är i allafall klara , och jag håller på att lägga ut informationen som kommer på hemsidan.

Håll utkik de närmsta veckorna då det "växer fram"
Jag har i allafall nu lagt ut arbetstider och happenings under veckan som kommer då man kan se hur jag jobbar och vad som händer !!
Jag har tänkt i den mån jag hinner lägga ut arbetstiderna i kalendern så att man kan se när det finns lediga tider och kan själv pussla ihop det med sitt egna schema.

Hur ser din vår ut? visst är det kul med planering och förväntning..
Allting har sin tid brukar jag säga och det är superbra att vara med i flödet och bara låta livet föra, men för att dra till sig det man vill behöver man ju också drömma, längta och planera så att inte livet hinner före... =)

Jag önskar dig en riktigt trevlig vecka och hoppas att du känner hur det spritter i kroppen av glädje som bara måste få komma ut och delas med andra!!
Kram
Anna

2 kommentarer:

  1. Jo, det är kul med förväntingar och planeringar :-) Har lite för mycket snö än till att få någon vårkänsla, men det kommer nog om en stund :-) Ha en riktig härlig du med !

    Elisabeth

    SvaraRadera
  2. jo det är sant att snön hindrar vårkänslorna spirar för fullt..
    men man kan ju börja drömma lite =)
    Kram

    SvaraRadera