lördag 4 december 2010

vinterns fantastiska magi !!


Nä nu är det allt dax igen...
Har inte haft möjlighet att skriva på länge,
det har varit fullt upp med en massa annat..
Men nu tänkte jag ta tag i det , och skriva om vårt fantastiska
vinterlandskap, kanske på ett nytt sätt ur min egen regi..

Jag brukar ut och gå med min underbara hund som faktiskt också är en av mina andliga mästare, lärare... Han är otroligt klok och vis , har varit med länge och hans själ är enorm !! Han har lärt mig mycket om kärlek, att se det fina och magiska i ALLT som sker och att vi alla är en unik skapelse..
Nåväl, på senaste tiden så har jag inte varit ute på promenaden när det varit just som jag annars gör..
Nä nu har vi gett oss ut i kylan på kvällen ..
Jag som förut varit rädd för mörkret , men det är sedan ett tag sedan borta..
Har blivit helt hänförd och stum av beundran över all magi och skönhet som nu råder i vår värld och våra landskap...

I väldigt tidig ålder förstod jag att vi på jorden inte lever ensamma här , utan att det finns andra dimensioner över, under och bredvid vår värld och att en del människor kan se dem..
Sedan jag var liten har jag sett tomtar, troll , älvor sagoväsen mfl. helt fantastiskt, jag är väldigt tacksam för den otroliga gåva att både få se , känna och höra våra vänner ifrån andra världar och dimensioner.. Det berikar mitt liv oerhört mycket !!

och just nu är det otroligt mycket energi av riket Narnia i vår natur..
Vadå NARNIA det är ju en saga, det har du ju läst dig till.. kanske ni tänker...
Jovisst har jag det men innan jag ens visste att den bokserien fanns så var jag väl bekant med det riket !!
Och har sett de figurerna som finns beskrivna där..
samt att författaren väl har fått sin inspiration från någonstans ..

Och just i skymning eller när det är mörkt , så är dina fysiska ögon i vila, för vi har inte så starkt mörkerseende, och vips så tar ditt inre seende vid..
och vi kan se figurer, känns energin och magin överallt..

Just nu i vår vackra vinterprakt så har vi kontakt med VINTERRIKET, dessutom är energierna så pass höga nu på vår jord så våra vibrationer höjs ännu mer..
Mitt råd är att ta vara på detta nu, upplev magin och energierna ifrån vinterriket Narnia. Nu när vi börjar närma oss jul, så får magin en extra dos energi och du kan om du vill uppleva sann harmoni och frid i ditt inre...
Passa på att boosta dig själv med detta nu !!
Bara gå ut i naturen och andas, ladda dig själv med ren, härlig energi...
Du kommer att må så som du verkligen förtjänar , dvs. toppen !!!

Tack för ordet =D
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar