onsdag 8 december 2010

be så skall du få !!!!

Det där vet ju de flesta !!! eller hur ??!!
Men jag har bevittnat hur FANTASTISKT snabbt det går...

Så här innan jul så är det ibland lite eko i plånboken..
iallafall i min *skrattar*

Jag blir väldigt givmild , för jag tycker det är så fantastiskt roligt att ge...
så pengarna fullkomligt flyger iväg *hihi*
Men som tur är så har jag fått ett riktigt flöde i mitt företag också..
Annars vet ingen människa hur det hade gått !!

I alla fall så var jag akut behov av pengar till en räkning som jag inte kunnat betala.. hmmpf gillar inte den känslan...
Så jag ber mina guider om hjälp att skicka mig pengar, dom ber mig att bara ha tillit och lägga "problemet" i deras händer..

sagt och gjort det gjorde jag..
1 timme senare har jag 2000 kr i handen som jag fått från ett extremt oväntat håll !!!
HALLÅÅÅ 1 timme !!!!!

det är ju helt fantastiskt , magiskt , makalöst...
så fort går det alltså !!!
Synd bara att det inte ALLTID går så fort...
men var sak har ju sin tid också ...
Men just nu är jag ultra lycklig !!

Så önska önska önska nu önskar vi som bara den tycker jag och skapar oss det där drömlivet som vi vill ha, för universum är idag på extremt givande humör !!!! *ler*

Jag är verkligen helt uppfylld av tacksamhet att aldrig vara ensam utan att alltid vara vägledd i både medgång och motgång och i livets alla skeden..

HA en strålande härlig dag du också !!!
Kram

2 kommentarer:

  1. ja det är verkligen fantastiskt !!
    tillit är allt som behövs...
    bra skrivet !!!
    Håller med i allt du säger
    kram peter

    SvaraRadera
  2. Tack peter !!
    Så fint att du också hittat manifestationens nyckel, tillit !!
    Lycka till !!
    Anna

    SvaraRadera