onsdag 22 december 2010

Hälsningar från de högre dimensionerna

Bara ett par dagar kvar till julafton, utanför fönstret ligger snön vit som ett vackert
bomullstäcke över vår natur..

I mitt inre är jag fylld av kärlek, tacksamhet , harmoni och frid..

Igår kväll hade vi magisk afton för andra året i rad..
Det var jättehärligt , många som hade möjlighet att vara med trots att det är så nära jul.. och det är det som är själva grundide´n att skapa julfrid mitt i centrum av alla inköp och inslagning av julklappar, kokning av knäck , juldekorationer osv.

våra kära vänner tycker att vi behöver lite extra omtanke och kärlek just i den här tiden . och istället för att skicka ett julkort som vi människor gör till varandra under jul, så vill de dela med sig av en hälsning och upplevelse.

Och det gjorde de verkligen igår, energierna var höga, kärleken flödade irummet. och de pratade om många viktiga saker igår.
Ett flertal av mina guider och andra kom fram och gjorde sig hörda.
Vi mediterade , fick grupphealing och hade frågestund där deltagarna fick ställa frågor till guiderna och mästarna..
Det var väldigt fint och otroligt magiskt..

Det är ju en viktig del i mitt arbete som andlig coach , att förmedla budskap och skapa en relation mellan människorna och guiderna . de vill inget hellre än att få vara nära oss som en god vän som aldrig sviker..
deras kärlek är enorm..

Känslan för mig så här dagen efter är att jag känner mig glad, tillfreds och fylld av vördnad och tacksamhet men att kroppen känns väldigt tung och trött, musklerna värker och jag vet att det enda jag behöver är vila så är jag fit igen.. =)

Men det är en oerhörd fin möjlighet att få lov att förmedla kunskap, visdom och inspiration på detta sätt, jag är jätte tacksam för det !!

Nu tar Annas Änglarum lite julledigt och är tillbaka igen i januari, men ett och annat blogg inlägg kommer jag nog och skriva ändå.
Och i januari skall jag ha klart för mig vilka kurser som skall erbjudas under våren.
Så håll utkik vet ja´

Jag önskar alla vänner och läsare EN RIKTIGT HÄRLIG, FRIDFULL JUL OCH ETT SPRAKANDE FLÖDERIKT NYTT ÅR !!!
kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar