söndag 12 december 2010

Överflöd ... är till för att dela med sig !!

Jag vet inte riktigt var jag skall börja...
Måste bara försöka sätta ord på de fantastiska känslor jag känner just nu..
Mitt hjärta bubblar över av känslor av:
Tacksamhet, villkorslös kärlek, flöde på höga nivåer, energi till 1000, GLÄDJE..

Jag tar det någorlunda från början:
Sedan långt tillbaka har jag drömt om att få möjligheten att GE ända sedan jag var riktigt liten så har jag drömt om att få överraska och ge av både hjärta och själ..
Ni vet få människor att upptäcka sin inre rikedom , att man är värd precis allting.
Jag har sedan barnsben längtat efter att få uppfylla önskningar.
Stora önskningar som kommer direkt ifrån hjärtat liksom..

Och sedan 5-10 år tillbaka så har jag funderat, drömt och affirmerat om att få tillgång till tillräckligt mycket pengar för att pengar inte längre skall vara ett "problem" utan mer ett verktyg för att hjälpa människor och drömma.. och tänka stort..

den senaste tiden har jag också affirmerat, drömt , bett om att få börja utveckla den här enorma källan till glädje genom att ge.
Jag har bett specifikt om att få uppfylla en specifik önskning till 2 personer i mitt liv som betyder väldigt mycket för mig.

visa min uppskattning för allt de gjort för mig , hjälpa dem att hålla liv i sina drömmar och riktigt unna dem lyx och att bli lite bortskämd för en stund , få känna livets allra godaste gåvor.
Så sent som i går affirmerade och funderade jag på vad jag skulle göra om jag fick 100 miljoner kronor. och jag konstaterade att hälften av dem alltså 50 miljoner skulle jag vilja skänka bort . till familj, vänner , välgörenhet m.m. och överst på listan kom dessa och jag riktigt funderade på vad jag skulle vilja ge dem. och fick snabbt upp en bild av att jag skulle vilja ge dem en resa.
och just det har jag funderat på länge..

och idag hände dom mesta mirakulösa tingen som gjorde att jag insåg att jag fått precis det jag bett om.
Jag insåg att mina resa att få ge i dom där stora skalorna har börjat att ske..
Jag bokade resan till dem , gjorde ett collage och åkte iväg för att lämna över det..

Och reaktionen blev mycket starkare än vad jag hade väntat mig..
Jag överlämnade collaget på de fina bilderna , med palmer , flygplan , och bild på hotellet... men först när de såg biljetten och kvittot på betalningen förstod de vad som var påväg att hända....
de grät, var chockade och så otroligt glada, förvånade, tacksamma och förvirrade på en och samma gång.. allt hände samtidigt !!!

Precis den känslan som jag haft när jag affirmerat om detta ögonblick infann sig i mitt hjärta.. adrenalin av glädje och lycka pumpade i min kropp och jag kan nog inte beskriva känslan... Bara att det var en av mina finaste ögonblick i detta liv som jag kan minnas !!

Nu får ni inte tro att jag bara tycker att man hela tiden skall ge matriella saker och att givandet av dessa saker är viktigast..
NÄ absolut inte , jag försöker vara givmild mest hela tiden och ge av de saker jag kan och ge med hjärtat..
Och visst man behöver inte ge så här mycket, men tänk er in i känslan att få GE STORT utan att förvänta er något tillbaka och utan att du själv tar skada av det..
Du behöver inte äta nudlar resten av livet bara för detta , utan du får en möjlighet att ge detta och känner att du bara måste..
dessa underbara varelser som tog emot, behövde påminnas om att vi ALLA lever i ett överflöd men att vi måste TA EMOT för att känna överflödet.
De har gett till massor av människor runt sig hela livet och nu var det dax att universum, livet , kärleken ger tillbaka..

Och det är inte så att de aldrig har varit ute på något förut och så , men det har nog aldrig så vitt jag vet tagit emot en så stor gåva och bara gåvan i sig är stor att ta emot..

Hade ni varit där så lovar jag att ni hade känt kärleken i rummet , det var så att taket lyfte och vi kände som om vi var i himlen...

Ja det är väldigt svårt att beskriva , men KÄNSLAN är i alla fall den viktigaste..

Lev väl
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar