onsdag 26 januari 2022

New year explosion

Hej finaste du <3 
Hoppas att du har en fin start på denna sista vecka i Januari <3 

Skall vi stanna upp precis just nu tillsammans ? 
Och bara tona in , checka in . 
Börja med att ta ett djupt andetag och vänd uppmärksamheten inåt <3 
Tag kontakt med ditt hjärta <3 
Känn på JANUARI denna första månad av det nya året .. 

Hur har januari varit emot dig ? 
Vad har varit levande och centralt ? 
Vad önskar du lämna kvar i januari ? 
Vad vill du plocka med dig in i nästa månad ? 
Vad önskar du skall växa i februari ? 

Kanske har du några nya guldfrön du skulle vilja sätta i jorden ? 
Då är februari en alldeles perfekt månad att göra det på ! 
Nuuuu börjar det nya året kan man säga , för nu är energin av VINTERVILA över . 
Den 2/2 kliver vi in i energin av en ny början , då är det mycket energier av drömmande , visioner och manifestationer . 

Det är alldeles perfekt att verkligen manifestera , göra övningar och ritualer för att BJUDA IN . 
Jag älskar att det nu går över från vila till manifestation . 
Jag har verkligen tyckt om vilan men är nu redo för nästa steg .. 
Känner du också hur det börjar rycka lite i dig =) 

Jag har under många år samlat på mig övningar , visualiseringar och tankesätt som VERKLIGEN fungerar , jag blir liksom lika förvånad varje gång =D 
Och SNABBT går det också ! 
Sedan många år tillbaka lärde jag mig också att följa energierna och livets cykler . 
Alltså att manifestera på rätt tid , gå från ord till handling på rätt tid , vila och hämta hem på rätt tid . 
Allt blir sååååå mycket mer kraftfullt då !! Det gör en enorm skillnad och vi får liksom en extra skjuts eftersom vi står i samklang med energierna runt omkring oss . 

Och just nu i början av februari är det nyårs energi i luften och det du bjuder in nu kommer att expandera under året . 

Detta året var jag också såååå sugen att öppna upp och bjuda in till en NEW YEAR EXPLOSION där jag bjuder in dig till att vara med i mina ritualer , visualiseringar , meditationer och annat . 
Detta är ur min personliga skattkista av mindset , övningar och annat som jag själv använder mig av och älskar!! 



Hur går det till ? 
Genom 21 dagars kraftmanifestation ONLINE . 
Jag kommer att varje dag under 21 dagar med start 1a februari gå live eller spela in en video / skriva en text till dig med dagens övning . 
Jag ställer mig helt öppen och öppnar upp min kanal och mina förmågor på vid gavel så att de budskap och kanaliseringar som skall komma kan komma igenom . 
Jag känner i hela mig hur energierna redan nu vibrerar och vill komma ut . 
Jag kommer att bjuda med höga mästare , änglar och ljusväsen att leda denna 21dagars tillsammans med mig och jag känner att här kan verkligen vad som helst hända . 
2/2 är det dessutom portalöppning som vi skall kliva in i tillsammans !!!
Det kommer att bli grymt spännande och magiskt !
Jag ser sååååå fram emot att göra detta tillsammans med dig !!!

Priset för denna 21 dagars är endast 995 kr , det är gaaaaalet billigt med tanke på allt du får , en verklig investering . 
Betalning går att delbetala på 2 ggr om du önskar , bara prata med mig så löser vi det . 

Du kan vara med och göra övningarna när du vill hur många gånger du vill men det är så klart roligast om du kan vara med live. 

Assåååå det vibrerar och pirrar i hela mig när jag skriver detta !!
Önskar du läsa mer om det , så gå in på min fb sida : Annasänglarum gå vidare till evenemang och sedan NEW YEAR EXPLOSION så hittar du det !!

Jag skulle vilja ge dig ett extra erbjudande som tack för att du läser denna bloggen : 
I denna kurs så ingår en olja som är i samma vibration som temat för det här året . 
Den skickar jag till dig . 

Men som extra erbjudande om du anger koden : Blogg22 när du anmäler dig så kommer jag att kanalisera en överblick över DITT 2022 . 
Vad skall du fokusera lite extra på ? 
Vilka energier har du runt dig ? 
Vad har änglarna för budskap till dig personligen ? 
Detta skickar jag med till dig tillsammans med din olja <3 

Såååååå hoppas hoppas att vi seeeeees <3 

Allt gott ! 
Annas Änglarum




Direkt när du anmäler dig kommer energierna att börja jobba med dig , förbereda dig och öppna upp för att ta emot det nya =) 
SPÄNNANDE eller hur ?!

 
Denna tavlan gjorde jag för några år sedan och jag tycker att den beskriver nästan på pricken över årets tema och energier som rör sig över oss detta år ! 
orange , gul , solens år . 
GLÄDJE , GLÖD och KLARHET 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar