måndag 10 januari 2022

2022 - Temat för året

 Hej igen !
Hoppas att du haft en bra start på denna härliga vecka ! 
Även om du inte har det så kan du vända det nu till något bättre eller hur ?! 
Jag har haft en underbar start på den här veckan . 
Denna veckan smygstartar jag lite grann efter julledigheten , sååå lyxigt att ha en vecka till planering , skriva nyhetsbrev , skicka ut vårens kursschema m.m. sådant som jag väldigt sällan hinner annars , när allt rullar på =) 
Jag skulle verkligen behöva en egen liten sekreterare =) 
Men faktum är att jag gillar , kontorsarbete , planering , marknadsföring och allt sånt <3 

Julledigheten ja eller Vintervilan som jag kallar den <3 
Jag har varit HELT ledig från julveckan till denna veckan och det har varit så skönt <3 
Vad har jag gjort då ? 
Jag stängde av alla sociala medier , telefon , dator och kröp helt in i mitt eget mentala ide =) 
Som djuren och naturen gör , gick in i min egen bubbla där jag connectade med min själ , mediterade , yogade , promenerade och VILADE sååå skönt !! 
Och sååå rätt för min kropp känner jag <3 
Att följa sina egna cykler , följa månens och framförallt naturens cykler och lyssna till vad kroppen behöver , det var helt rätt . 
Veckan efter nyår fick jag feeling på att röja , ut med det gamla och in med det nya så jag rensade i lådor , storstädade mitt hem och det blev en superskön känsla efteråt , både i mitt hem och inuti mig . 
Och nu den här veckan känns det helt rätt att börja närma mig önskningar och drömmar jag har för året . 
Energierna känns mottagliga och det känns att vi har klivit in i ett nytt år , det är nämligen inte det infaller direkt efter nyår hos mig , nej då är jag fortfarande i min kokong utan det brukar komma i mitten - slutet av januari . 
Hur är det för dig ? 

Nytt år ja , idag har jag haft lite föreläsningar och livesändningar om detta . 
Så jag tänkte jag skall summerar det för dig . 
Detta är ju då ingen vetenskap =D utan så som det kommit till mig . 




2022 : 
Planeten : Solen 
Färgen : gul och orange 
Temat : Glöd , feminin kraft , power och kvinnlighet 
Chakrat : solarplexus och sakralchakrat i fokus

Detta är ett år där du lyssnar inåt och verkställer utåt.
Där du med öppet hjärta skall ta ett kliv inåt , checkar in hos dig själv med jämna mellanrum , lyssnar inåt . 
Är jag på rätt väg ? 
Är det här rätt för mig ? 
Står jag nu i linje med mitt autentiska jag ? 
Ju mer du kliver inåt desto mer klarhet , flöde och framgång utåt  
.

Det är också året då du utmanas och bjuds in att kliva fram i den feminina kraften . 

Årets gåva : 
Är att du får möjlighet att titta på dina sår för att på så sätt få fram dina talanger och ditt syfte . 
Bjuds in till att göra upp med historisk och nutida skuld och skam för att helt och fullt kliva fram i din feminina kraft . 
Också att titta på dina triggers , jobba med det som triggar dig för att frigöra ÄNNU mer feminin energi .
Läka sår av känslan att vara orättvist behandlad , utanförskap och liknande .

Året där du öppnar hjärtat . 
Året för self love , self care och att ta hand om sig . 

2: an i året ( 2022) är en feminin siffra , inåtkännande , intuitiva 
Medans 1:an ( förra året ) är en maskulin energi . 
Feminint vänder sig inåt och maskulint vänder sig utåt.
0:an förstärker sin siffergranne och med tanke på att vi har endast 2or och en nolla så förstår du kanske att den feminina kraften kommer vara stark och kraftfull genom året .
Också med tanke på att 22 är ett mästartal.

Detta är året för att hitta dig själv och DIN sanning . 
Utveckla gärna din andlighet och gå kurser som väcker upp kraft inom dig , där du får uppleva saker . 
Det gäller andra kurser och utbildningar också , detta är året där du tjänar på att gå kurser och utbildningar som vänder sig inåt och öppnar upp och kanske inte riktigt att "du lär dig något " .

Ett fantastiskt bra år att ta hand om din kropp och ditt kvinnliga tempel . 

Önskar du väcka mer av din potential ? 
Börja inifrån och gå ut ...

Tänk feminint i allt du gör .. 
alltså mer njutning , mjukt och inkännande vad gäller tex träning , kost , jobb m.m.
Lagom mycket jobb och lagom mycket vila . 

Jag tror att du börjar förstå temat nu <3 
Det kommer och är ett häftigt år att få vara med om , och jag har anpassat mitt kursschema efter detta . 
Det kommer att vara kurser , happenings och nya behandlingar som tar hänsyn , väcker upp och omfamnar den gudomliga feminina energin <3 
Du är inte ensam i allt detta , jag finns med dig hela vägen <3 
Önskar du redan nu bejaka din inre gudinna och vill ha lite råd på vägen eller någon behandling som lyfter dig till nästa steg ? 
Då hittar du mig på bokadirekt.se Sök på Annas Änglarum 

Jag ser sååååå framemot att uppleva detta år tillsammans med dig !

Med kärlek 
Anna




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar