fredag 10 september 2010

Kanaliserat Ängla vykort !!






Visst är det helt fantastiskt roligt att få ett brev eller vykort med en trevlig hälsning på...
Det säger så mycket , särskilt om vykortet är valt med omsorg och orden är genomtänkta, menade till just dig..
Då och då när tiden känns rätt kommer jag att erbjuda veckans erbjudande BARA här på bloggen , ett litet extra erbjudande för dig som läser detta och under en begränsad tid..
Och denna gången har jag tänkt att erbjuda ett kanaliserat vykort från 13-26 september alltså under 2 veckors tid.
Vykortet är målat av en mycket duktig andlig konstnär och nära vän till mig Jessica Eldenstjerna.
och det finns 3 motiv att välja mellan :
( det är de 3 som du ser på bilden)
de motiven är kanaliserade och målade med vägledning från den gudomliga energin från en hög nivå i universum.
Bara genom att hålla i kortet och se in i bilden äger en healing rum på en hög nivå.
Kanaliseringen till dig i kortet gör jag själv, då jag kontaktar din skyddsängel, en ärkeängel som har betydelse för dig i din utveckling , en av dina guider eller kanske flera stycken.
Jag ställer in mig på din vibration och kanaliserar i skrift det som de säger, och skickar hälsningar som har stor betydelse för dig och ditt liv.
Man kan också beställa ett sådant här vykort till någon annan som man tycker om.
Kostnaden för detta erbjudande är : ENDAST :199:- då ingår kort, kuvert och hälsning.

För att göra en beställnig maila mig:
Ditt namn, adress ( som kortet skall skickas till), telefonnummer och så sätts pengarna in på mitt bankgiro i förväg.
hedin_anna@hotmail.com

Ha en fortsatt riktigt trevlig fredag kväll och helg !!
Ljusa ängla kramar
Anna

2 kommentarer: