torsdag 16 september 2010

Här gäller det att hänga me´ !!


Oftast när det gäller energier så är det snabba ryck , hinner inte tänka utan bara göra det..
Följa hjärtat, följa inspirationen utan att hjärnan läs egot har en chans att ha några invändningar eller skapa en orealistisk orosbild, ett scenario som inte är sann!!

Igår onsdag på min morgon promenad hade mina guider och jag i vanlig ordning en god pratstund och de tyckte att jag skulle erbjuda en kvälls meditation, redan nu på fredag. Det är många människor runt om som behöver påfyllning , ny inspiration och energi förklarade de..

Så det gör jag !!
Och pga att det är så otroligt kort varsel så erbjuder jag denna afton till ett galet lågt pris 1/3 av mitt vanliga pris !!
Plats : Annas Änglarum
När? fredagen 17/9 kl 18-20
pris 100:-

Då kommer vi att meditera en speciell meditation som "de" kallar för källan , mer kan jag inte avslöja annat än att denna resa kommer ta dig djupt in i ditt inre. du kommer att besöka ande världen titta i din livsplan , vara med dina guider, kanske träffa på ett tidigare liv och öppna upp dörrar som du aldrig förr har öppnat.
Du kommer att få en rejäl energi påfyllning och ny inspiration på köpet.
Jag känner mig alldeles pirrig när jag tänker på det och jag känner energierna rusa i mig..

Anmälan behöver göras snarast så att jag vet hur många jag skall göra fika till..
Fika ingår givetvis i priset..
Om du kommer får du också tillfälle att prata lite om kurser eller andra frågor som du har och titta på de nya produkterna som kommit in...
Bla en ny serie peppkort ( energi kort) affirmationskort för barn och nya cdskivor..

Just nu har jag också erbjudande på kanliserat budskap som jag skriver ner på fina healingkort.. ( se info om det i förra blogg inlägget)

Hoppas att vi ses !!
Det kommer att bli en toppenkväll, en god investering !!
Ingen kommer att gå lottlös det lovar jag !!
Hinner vi kommer vi också leverera lite vackra budskap från våra vänner ifrån de högre dimensionerna..

Varm och go´höstkram
Hälsar
Anna med vänner

0736-586989

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar