fredag 17 september 2010

Meditationskväll


Å så härligt det känns..
Meditationskvällen blev mycket lyckad.
det var stark energi i änglahuset, förväntansfulla deltagare och vacker , kärleksfull stämning..
Vi gjorde en meditation som guiderna väljer att kalla för källan.
Där vi gick in och balanserade våra element ( jord, vatten , luft och eld)
Samt var iväg på själsresor i de högre dimensionerna... det är alltid lika spännande, att se var man hamnar och vilka upplevelser man får.

Jag älskar sådana här spontana "happenings", det känns verkligen tydligt att det inte är jag som styr !!! utan guiderna bestämmer vad som skall hända och vilka som skall anmäla sig..
Under fika pausen pratade vi om olika funderingar och kvällen avslutades med en lite budskap från våra vänner.

Jag älskar verkligen att vara en trans kanal och en kanaliserande kanal, det känns verkligen i hela kroppen att det är någon annan än jag själv som pratar genom mig..
Nästa meditationskväll blir 28e september, till den finns fortfarande platser kvar om du vill vara med..

De kanaliserade korten går åt men än så länge finns några kvar. ( läs mer om detta i tidigare inlägg )
Erbjudandet gäller en vecka till. Så passa på och låt dina änglar och guider komma till tals genom mig =)

När meditationskvällen var avslutad och jag gick in för att ha fredagsmys med min familj, kände jag att jag var på väg att gå i trance igen det var någon mer som ville förmedla något genom mig.... Jag känner när det är dax och sedan minns jag inte mycket mer..
Denna gång var det min älskade make som skulle ta emot budskap, det var hansl skyddsängel som ville hälsa honom några viktiga saker ( som han behöll för sig själv , jag minns inget av det efteråt. det som om mitt medvetande inte är hemma)
Det syntes på honom att han var djupt berörd efteråt och det kändes väldigt vackert. ( känslan lämnar dem kvar i kroppen på mig och det är oftast väldigt ljust och kärleksfullt )
Han sa att mitt ansikte förändrades, min mun ändrade form , jag fick en annan röst och orden som kom var inte "jag"

Det här är en väldigt ren och klar kanal då det går från anden, ängeln och direkt till personen det ska till utan att passera mina tankar eller begränsningar.. det är så häftigt, vilka otroligt klockrena budskap de förmedlar !!

Jag älskar verkligen att leva mitt liv !!
TACK för att ni låter mig vara den jag är !!!

Go natt och sov så gott alla andliga vänner ..
Kommentera gärna det tycker jag är roligt att veta om det finns någon som tycker om att läsa mina funderingar och betraktelser...

Ta väl hand om dig , du är unik, det finns bara EN som du!!!
Healing kramar
Anna

1 kommentar:

  1. I like :)
    bloggande är kul både att göra själv och att följa - när det gäller intressanta bloggar som till exempel din. håller på att spricka av allt som mina guider velat länge jag ska göra men som ännu är för omständigt i den situation vi befinner oss i.. :/ men fokus ligger rätt nu och små tecken dyker upp.. ny bostad kanske.. hoppas.. längtar..ber..önskar.. kram

    SvaraRadera