söndag 31 oktober 2010

Tankar om gårdagens kalas ..


Godmorgon alla vänner !!

Tacksamhet, frid och kärlek är de 3 saker som starkast lyser i mitt hjärta just nu efter gårdagens kalas!!
Mitt företag Annas Änglarum med alla inblandade. Mina "kollegor" som inte alltid visar sig fysiskt =) och jag själv firade 3 årsjubileum igår...

Och ALLA var verkligen där och med i firandet, och det är många !!! =D
Dels dem som alltid ÄR i änglahuset ser till så att energierna alltid är rena och höga
städar i ordning så att jag alltid kan jobba utan att tänka på beskydd m.m.
Dels dem höga mästarna, healers, ljusväsen från andra dimensioner som också nästan alltid är med..
Dels dem som kommer utifrån mitt uppdrag , utsända för att ge mig högsta assitanse..
dels dem som kommer med klienterna , jag brukar se dem flyga ner i från himlen och in i ängalhuset..( låter kanske knepigt , men jag ser andra världar lika tydligt som vår fysiska värld har alltid gjort)
Dels änglar, guider , naturväsen som är med mig..
och oftast många fler...

Jag undrar alltid hur 17 dom får plats !!=D änglahuset är inte så stort....*LER*
Alla dessa var med igår både i aktiviteterna utomhus och framförallt inne i änglahuset..
Samt att det så klart följde änglar, guider, andar med besökarna som var här... så gulligt att se hur dom följer oss och ofta lägger handen om oss, håller av oss.
DET SYNS verkligen med blotta ögat hur mycket dom älskar oss..
jag hade bl.a en kvinna som var här hennes skyddsängel höll om henne på ett sätt vi gör när vi tycker om någon..
Och man såg i energin från ängeln till kvinnan att kärleken bara flödade emellan dem =)
och kvinnan visste inte ens om det... det syntes också.
det är ofta så dom jobbar.. men tänk va värdefullt det blir när vi tillåter oss att känna och uppleva all den kärlek som kommer till oss !!!

Det var många av besökarna( människor) som var här igår som sa:
Oj va lugnt och skönt det är här inne, man liksom bara stannar upp !!
Ja sa jag och LOG för mig själv =)

LJUVLIGT VAR DET!!!


Det var öppet hus från kl 14-20

och man fick komma hit för att vara med och fira,
Äta tårta , gå tipspromenad , handla produkter i änglahuset.
Både sådana som jag haft förut och en del nyheter bl.a ekologiska tvålar som en del köpte till julklappar..

Månadens erbjudande kraftstenar..
genom vägledning har jag valt 14 stenar och fyllt/aktiverat dem med speciella krafter och energier.
Med en sten i taget har jag genom meditation gjort själsresor till olika delar av universums enorma bank av energier och gåvor..
Det har varit helt fantastiskt!!!
Meningen med stenarna skulle vara att det skulle vara helt personliga, så förutom min energi så får man inte vidröra stenarna om man inte ska välja ut en och köpa den, för jag har sett det på energierna i samma sekund som du vidrör din sten så aktiveras den på din energi och börjar jobba direkt !!
Så fantastiskt, och jag själv har inte haft någon som helst koll på vilken sten som går till vad utan jag fick 14 egenskaper/ teman innan och fick numrera stenarna innan och fylla på..
det är det som är så häftigt, du väljer inte din sten utan den väljer DIG!!
Nästan alla stenar gick åt igår, nu har jag bara 5 kvar, men erbjudandet gäller till sista november så dom går nog åt också.
Vill du ha en så hör av dig då tar jag kort på dem och mailar dig fotot så att du kan välja..
Månadens erbjudande kostar ALLTID 199 kr oavsett vad det är.. så en sten kostar 199 :-


Jag fick också så fina presenter..
Ni är för goa !!!
det var fina blommor och pärlade änglar , kanaliserade små tavlor.
Såååå sött !!!
TACK TACK Annas Änglarum tackar och bugar... *kastar ett stort fång kärlek till er *

Om inte inlägget skall bli för lååångt att läsa så bör jag nog avsluta nu..
Nu skall jag rätta svaren till tipspromenaden , jag hör av mig när jag korat en vinnare =)
Ha en underbart härlig söndag med massor massor massor av kärlek!!!!
Stor änglakram
Anna

2 kommentarer:

  1. Härligt! Alltid härligt att läsa dina inlägg, blir så "gåshudig" :) det är helande!

    Blir inspirerad att göra ett eget rum där man upplever sådan frid att man bara "stannar upp" :) Det får nog bli när jag har fler än ett rum att husera över. :P

    Gotländska kramar,

    Ingrid

    SvaraRadera
  2. Tack Ingrid !!
    Ja det är härligt med ett rum att "bara" andas i , hämta kraft och få vara den man är helt och fullt !! Även om man alltid skall försöka vara det förstås.
    men vad jag menar är ett rum där knappt några ord behöver sägas för att livet och allting bara ÄR inga värderingar åt något håll man bara ÄR...

    Gotland är fint , härligt med all underbar natur, och avtryck från historien =)
    Kramar
    Anna

    SvaraRadera