söndag 10 oktober 2010

hoppas att du haft en härlig helg !!!
det har jag haft..
Sitter nu och planerar lite av höstens uppdrag, seans , kurs i stockholm mm.
det är alltid roligt med nya uppdrag och utmaningar.
Så att man får fortsätta att växa och utvecklas.
Det är ju det som livet handlar om... att växa , att möta människor och komma i kontakt med sin sanna natur och på resans gång möter man många fina vänner. En del av dem blir vänner för livet och andra kommer och går i ens liv.

Annas Änglarum har börjat med månadens erbjudande och under september har vi haft healingkort som man kunnat köpa och fått ett healingkort med kanaliserat budskap som jag nu håller på att skriva de sista på..
Under oktober och November har jag ett nytt erbjudande och denna gången handlar det om magiska stenar.
I universum finns ett överföd av energier vi inte så ofta kommer i kontakt med, ett överflöd av kärlek, glädje , flöde m.m.
Jag har valt ut 12 stenar som jag kommer att fylla med ren , magisk energi av olika teman.
I varje sten kommer jag att göra en speciell själsresa och stenen kommer att vara helt ren då den inte kommer i kontakt med någon annans energi , det blir som en kraft överföring från universum till dig.
För att beställa en sådan här sten väljer man ett nummer mellan 1-12 eller kommer ut till mig i änglahuset och väljer ut sin sten..
exempel på energier som skall fyllas är : Manifestation, livsglädje , sten som hjälper till att släppa sorg, kreativitets sten mfl...
Jag vet själv inte vem som skall ha vad..
under nästa vecka kommer jag att börja , och jag gör en speciell själsresa för varje sten, först ut är en energi av manifestation...

Sedan tidigare har jag hört talas om magiska stenar som är fyllda med speciell kraft då kostar dem från 750 kr till tusentals kronor , men jag har inte förut hört talas om att man kan fylla stenar med olika kraft och energi från universum..
Mina stenar kommer att kosta 199kr / styck och jag har redan fått in några beställningar så vill du ha en så hör av dig NU!!!

Kom ihåg att stenen väljer DIG och den blir därmed personlig , tillåt inte någon annan att vidröra din sten...
Och när den är färdig arbetad med dig så kommer den antingen att försvinna eller förstöras.
När jag är färdig med alla stenar kommer jag att i ett blogg inlägg skriva vilka olika "teman" energierna blev.

Ha en riktigt härlig vecka !!
Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar