måndag 11 januari 2010

YEEESSS!!!!



Nu är det klart !!
Nu är jag äntligen färdig , även fast det varit väldigt roligt och inspirerande att färdigställa...

jag pratar om utformningen och planering av årets kurser...
Jag har suttit mer eller mindre hela helgen och skrivit som en tok, hihihi.
Fantastiskt jag blir så imponerad varje gång. det räcker att jag sätter mig vid tangentbordet och skall skriva ... jag vet ingenting om kursen jag skall skriva (om det är en ny kurs ) allt jag har är en titel...
varje gång så tänker jag... jaha hur skall jag få ihop det här till en kurs ??
jag skriver titeln och vips så börjar händerna röra sig över tangentbordet i en väldig fart ( så fort kan jag inte skriva vanligtvis) jag känner mig då alldeles yr och fylld av energi. jag går helt in i det jag skriver och är liksom inte med så mycket och styr , bara över de praktiska sakerna... det är såååå häftigt !!

Så superroligt !! det kommer att bli ett toppenår.
Under tiden jag skrev på dem så kände jag mig väldigt glad och förväntansfull.
De känns jättebra allihop !!

Dom kommer nog ut på hemsidan under dagen skulle jag tro.
Gå gärna in och kika på hemsidan www.annasänglarum.se och vidare till happenings och kurser, vidare till kalendern . Där har du en översikt över kurserna och när de kommer att äga rum.
för att veta mer om kurserna så kan du klicka på länken.. beskrivning av kurser...

Det är många kurser , både "gamla godingar " och helt nya kurser....

18/1 kommer jag att ha en informations kväll, där jag berättar om kurserna och man får möjlighet att anmäla sig , om det blir liknande som förra gången så går platserna åt väldigt snabbt !!
Såå tveka inte utan anmäl dig och satsa på dig själv och ditt välbefinnande.
Önskar du/ ni att vara med på informationskvällen som är gratis så ring och anmäl dig /er på telefonnummer : 0736-586989

Och nu idag är första "riktiga" arbetsdagen på det nya året !!
det känns jättebra, jag älskar mitt jobb så det känns mycket roligt att få jobba igen.
Det har varit härligt att ha varit med familjen också. Vilken tur vi haft med vädret och allt =)

Hoppas att din jul och nyår varit till stor belåtenhet !!
Jag önskar dig en förträffligt bra vecka , fylld med glädje och inspiration !!

Med kärlek Anna

1 kommentar:

  1. Jag är super förväntansfull inför 2010 och dina kurser ;)

    SvaraRadera