torsdag 14 augusti 2014

Torsdags tankar och lite uppföljning !

Hejsan !
Hoppas att du har en skön torsdagskväll !
imorgon är det fredag igen och en skön helg väntar oss !!
pga kraftiga åskoväder har jag varit utan internet ett bra tag och jag såg att jag hade ett
påbörjat inlägg i utkast korgen så förra inlägget kommer något sent =)
hoppas att det ändå är ok !

Augusti går in för andra halvlek och det känns om kvällarna att den härliga hösten är på antågande ..
och som vanligt vid den här tiden sitter jag med planering över höstens kurser och happenings !
planeringen sträcker sig från september - december och det är som vanligt både lite gamla godingar men även
några nyheter.
Vill du ha schemat så kanske du skall anmäla dig till vårt nyhetsbrev där det skickas ut så fort det är klart .
det är i såfall på hedin_anna@hotmail.com du anmäler dig !

Jag har som vanligt ambition att skriva ett nyhetsbrev i månaden , och ibland lyckas jag hålla vad jag lovar =)

Nåväl jag hoppas att du haft en bra sommar och känner dig redo för höstens utmaningar .
ett bra sätt att kicka igång hösten är faktiskt att skriva ner lite mål .
Personliga mål över vad du vill få ut av din höst !!

här kommer några förslag på frågeställningar du kan fråga dig :

*vad vill jag få ut av min höst ?
*hur vill jag känna mig ?
*vad är viktigast för mig i mitt liv just nu ?
* vad är det första steget som jag kan ta på min resa mot att uppfylla mina mål ?

Affirmation :
Tanke :
avsluta alltid dina mål med att komma på en mening som beskriver ditt mål som om su redan nått det och
en tanke om hur det känns när du uppfyllt det .

återkom sedan till dina anteckningar och mål beskrivningar om ca 6 månader för att se hur långt
du har kommit och ta reda på om du behöver korrigera något.
sedan är det bara att tuta och köra !!
Lycka till !!
Anna
cert.coach

2 kommentarer:

  1. Tack för den fina affirmationen! Och för alla andra inspirerande inlägg har läst genom en del och ser fram emot fortsättningen.

    SvaraRadera
  2. Hej Ann !!
    Tack för din kommentar , det är alltid lika roligt att motta så att jag vet att det
    är någon därute som läser =) och uppskattar att jag skriver =)

    SvaraRadera