tisdag 20 november 2012

Ett inlägg om att tankens kraft faktiskt fungerar ....

Jag själv vet i mitt hjärta att tankens kraft är enorm och fungerar med hjälp av attraktionslagen.
för jag har fått så många bevis för att det faktiskt är så !!
och då menar jag konkreta klockrena bevis som inte går att hitta någon annan förklaring på än att jag faktiskt tänkte till mig det !!!

tyvärr har jag förstått att det är svårt för många människor att tro på det , de vill ha bevis FÖRST !! och det är det som är hela poängen du måste lita på din förmåga och ha tillit till den , TRO på att det åtminstonde skulle kunna fungera ..
vara neutral i din bedömning när du manifesterar..
så ju mer du TROR ju mer får du i ditt liv att TRO PÅ !!!

så det här inlägget är ett sådant inlägg , ett kvitto på att lagen om attraktion faktiskt fungerar och att du sannerligen är en magnet =))

tänk er in i följande situation :
Jag sitter i min bil , med träningskläder på och i full färd med att åka till gymet för att avsluta min arbetsdag där .
jag är lite trött men förväntansfull , det är kväll, och det har varit en lång dag på jobbet.
små oros tankar ger sig till känna..
särskilt en tanke om att det fattas lite pengar för mig och jag måste ha dem pengarna senast i morgon ...
äsch tänker jag , det löser sig det gör det alltid !!
sedan släpper jag oros tankarna och tänker inte mer på det .
ca 30 min senare är jag i omklädningsrummet och letar efter ett träningsprogram i min träningsväska.
hittar ett vitt kuvert som jag aldrig sett förut ...
det står inget på kuvertet och det är igenklistrat !!
känner på det och känner att det är något i det ..
känner att det är pengar , öppnar och ser att det är 800 kr i !!! precis så mycket som jag behövde !!!!!

jag lovar när jag säger att jag är väldigt noga med pengar och att jag inte skulle låta dem ligga där .
ibland när man hittar något så dras man in i ett minne av att " just det , så var det ju dem la jag där när ..."
men jag har verkligen INGEN aning om hur de hamnade där !!!!
TACK UNIVERSUM!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar