måndag 30 april 2012

valborg- familjemys och inre frid

helgen som var , inramades med
jobb och effektivitet.
vi hade kurs en s.k. coaching helg.
jätte roligt och utvecklande som alltid..
tack vare att jag har ett jobb som också är min passion ,har jag svårt
att känna in när det blir för mycket..




det tar energi när jag ger , men jag får samtidigt tillbaka också, så jag är tvungen att planera in vila och återhämtning
för att jag inte skall glömma av det =)

alltså det är ju inte så att jag aldrig är ledig, bara det att på min
fritid händer så mycket annat kul som också
ligger mig väldigt varmt om hjärtat.
Just nu :
* trädgårdsprojekt
* vänner och familj
* mina 2 ljuvliga hundar + de andra djuren
* träna på gymet
och mycket mer

så denna helgen söndag- tisdag hade jag planerat in lite camping och husvagnsliv tillsammans med min
förtjusande dotter, min man var tyvärr tvungen att jobba , men det är ju samtidigt bra att han håller ställningarna hemma =)

dotter tog med sig en kompis, vi packade husvagnen och åkte iväg efter att jag jobbat färdigt på söndagen.

vädret har varit fantastiskt , vi har promenerat , spelat spel , softat, läst böcker och haft jättemysigt !!
så härligt det är när man kommer iväg så här,
fyller på med energi från andra miljöer än vad vi är vana vid.
underbart !!
jag är så tacksam för denna fina husvagn som vi köpte förra året , då blir det ju så mycket lättare att bara
dra iväg en sväng när man får möjlighet !!
TACK!!

hur gör du för att fylla på med energi ??
kramar
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar