måndag 2 april 2012

TACK !!

Alla ljuvliga som har varit med på meditationsmaraton i lördags.
Fullt ös hela dagen , det gillar vi =)
Så jätteroligt att hitta på sådana här event , när man får så mycket uppskattning
och feedback tillbaka ...

Dagen gick ju såå fort !!!
Är tacksam i hjärta och själ för allt vackert vi fått vara med om !!
Att mötas i kärlek , mod och styrka - det är verkligen det STÖRSTA !!
Känner mig så RIK över att få jobba med det jag älskar , träffa så många härliga människor och bo där jag trivs som allra bäst - MITT I NATUREN!!
Jag ÄR så lycklig !!

Universum är verkligen fyllt av överflöd !!
och vi människor har alltid ett val , antingen är vi en aktör i den skapande processen och bidrar till att ta emot eller så är vi en åskådare och ser på när alla andra tar emot !! Vad väljer du ??

Visst är det fantastiskt att allt bara börjar med ett val , en tanke , en känsla .
att man är byggmästare av sina egna upplevelser..

Önskar DIG en fantastisk dag !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar