lördag 12 mars 2011

Never ever surrender !!

ljöd i högtalarna på spinningen idag.
och visst är det väl så att man bara har lust att lägga sig raklång och ge upp ibland !!
Inför varje utvecklings fas i livet står ju som bekant utmaningen/arna på lut och ibland när man prövas så känns det bara som att det blir för mycket.
oavsett vad din utmaning handlar om så är det viktigt att komma ihåg att man får "bara" situationer i ens liv som man klarar av, även om styrkan ofta ställs på prov , och ibland får man känslan av att "det här kommer jag inte att klara" men det GÖR vi ju varje gång, och för varje utmaning vi klarat växer vi och blir starkare och starkare..

och det kändes bra att idag påminna om att det är ALDRIG ALDRIG LÄGE ATT GE UPP!!
Inte ens när det är som allra mörkast !!
när det är som allra mörkast så gör solen allt den kan för att bryta sig fri från det mörka molnen..
fortsätt kämpa och du har lösningen i din hand.
( fast det allra bästa är såklart om du inte ser etapperna som kamp utan mer som utmaningar och tillfällen att växa)

NEVER ever surrender !!

hoppas att du har en härlig lördag , och fortsätter ha det !!
Själv skall jag nu krypa upp i soffan med en stor mugg te och en bra bok samtidigt som jag låter min kropp och själ återhämta sig från träningen tidigare idag.

förhoppningsvis blir det en skön meditation också, vi får se hur länge jag får det lugnt och tyst omkring mig =D

Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar