tisdag 11 februari 2020

Vårkänslor och Änglahus

Idag hörde jag fågelkvitter när jag öppnade fönstren och vädrade i änglahuset <3
Så fantastiskt härligt !
För er som inte känner till det så är Änglahuset min arbetsplats , mottagning där jag tar emot klienter , kursdeltagare och kunder .
Och har också varit det i 13 år =)
De senaste 3 åren har jag också haft en mottagning i Alingsås , men änglahuset har alltid varit med i bilden .
Nu har jag också flyttat ifrån lokalen i Alingsås och jobbar återigen heltid i Änglahuset Nårunga.





Detta fantastiska änglahus har fått sitt namn efter att det är här änglarna bor =)
Självklart är jag inte ensam om att ha massor av änglar runt omkring mig , men varje dag jag öppnar dörren till mitt Änglarum så hör jag hur mina änglar säger :
"- Godmorgon Anna ! "
Och just  mitt firma namn Annas Änglarum kom direkt till mig när jag startade mitt företag för 13 år sedan , bygga en stuga på tomten som vi döpte till Änglahuset kändes också så självklart .

Änglahuset är en trygg plats och en plats där man kommer hem , inte bara för mig utan många av mina klienter jag träffat genom åren har berättat om detta .
De berättar de mest fantastiska historier om när de kommit hit och känt sig omfamnad av energierna .
Om det är änglarnas trygga famn , tystnaden som råder här ute eller rymden i änglahuset det vet jag inte men både för mig och andra så är det verkligen en magisk plats dit man kommer tillbaka till det som är sant , till det som är en själv utan en massa tingeltangel och paranteser , avskalat , naket och genuint.
Så ni förstår säkert hur oerhört mycket jag ÄLSKAR att vara här och hur tacksam jag är att denna magiska plats fortfarande skapar mirakel och magi <3

Har du aldrig varit här ?
Eller var det kanske längesedan du var här ?
Då föreslår jag att du tar dig en tur hit ut , antingen på någon skön behandling eller när vi har någon av våra drop in .
Det har vi nämligen lite då och då  med jämna mellanrum .
Där man kan komma och landa , bara vara en stund , njuta av lite gott fika , hänga , prata och fråga om våra kurser m.m. samt gå på behandling om så önskas .
En drop in dag är en dag utan bokningar , en dag som är öppen och fylls med det som behövs.

Det brukar vara fredagar och vilka fredagar vet vi inte förväg utan det sätter jag in när jag känner att det behövs .
Men har ambitionen att ha det minst 1 fredag / månad .

Så håll lite koll på vår fb sida för där brukar vi skriva om det .

Här närmast har vi drop in nu på fredag , då är det ju alla hjärtans dag och det vill vi fira .
Kom och fira med oss om du vill =)
14/2 mellan klockan 10-14

Med detta önskar jag dig allt gott !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar