söndag 9 februari 2020

Dagen efter ...

God söndagsmorgon på dig ❤
Idag har jag valt att ligga kvar i sängen och dra mig en bra stund efter att jag vaknat.

Så min vanliga morgon stund på yogamattan fick kliva åt sidan för att lämna plats åt en reflektionsstund och medveten närvaro i sängen ❤🙏❤

Varför ?
Ja alltså jag vill börja med att säga att jag är inte sjuk , mår inte dåligt känner mig inte ledsen eller låg , är inte extra trött.
Jag mår bra !

Men igår hade vi änglahealingskurs och också de roliga sakerna kräver energi 🙌
Så att bara låta sig själv bara vara en stund innan dagen rullar igång är en god idé och investering i ditt välbefinnande.

Dagen efter du varit på något roligt kan kännas lite som dagen efter du varit på fest , även om du själv inte brukat alkohol - varför ?
Jo för att du har fått nya intryck , känslor och upplevelser och det behöver tas om hand .
Det behöver acklimatiseras och absorberas i kroppen.
Gå igenom ditt medvetande , bearbetas och släppa på det som skall släppas tex energier som inte är dina, tankar som gjort sitt och gamla förbrukade känslor.

Och det finns ingen skam i att ge kroppen det den behöver eller ge sig själv en stunds semester från livet , krama om sig själv.
Det är SELF LOVE och din absoluta födslorätt !
Ge dig själv kärlek och respektera dina behov.
En extra stund i sängen innan du går upp där du bara ligger och funderar och känner in hur kroppen mår , kan göra världens skillnad.

Så vad är det nu som gör att jag kände att jag skulle ligga kvar i sängen denna söndag morgon och ge min själ lite utrymme och en chans att komma ikapp ?




Jo vi hade en underbar dag igår då vi hade kurs i Änglahealing 🙏❤🙏
Så fantastiskt härligt och jag njöt varje sekund .
Det var en go stämning , deltagarna var öppna och positiva , härlig energi ifrån änglakontakterna och sååååå mycket kärlek ❤❤❤❤❤❤
Vid sådana tillfällen önskar man verkligen att man kunde stoppa tiden 🙏🙏🙏

Tacksamheten fyller hela kroppen även idag !
Och med detta lilla inlägg önskar jag dig en vilsam och stärkande dag ❤
Nu är min reflektionsstund över och jag skall låta denna härliga dag ta form och börja.

Med kärlek och tacksamhet
Anna
Annasänglarum

2 kommentarer:

  1. Tack Anna för dina kloka tankar och tack för en fantastisk dag igår!!❤️🙏🏽❤️ Idag ligger även jag kvar i sängen och reflekterar!! Idag är dag för återhämtning och bara landa i det som hände under gårdagen.❤️Känner mig tacksam över att få vara en del av detta! 💞 Önskar dig en fin och återhämtande dag!!🥰🙏🏽Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åååååh så bra Eva ❤
      Efter återhämtning kommer ny visdom till sin rätt ❤
      Hoppas att du fick en fin dag !
      Kram ❤

      Radera