söndag 9 februari 2020

Storm och massagemys

Vinden viner utanför fönstret och regnet piskar aggresivt mot fönster rutan ☺
Jag kan tycka det är lite mysigt med oväder ändå när man kan vara inne och mysa ❤
Tänk vilka krafter moder jord besitter det fascinerar mig !
Inte mycket vi har att säga till om här , när hon tar ton och säger ifrån.

Idag har jag träffat flera klienter som kommit på behandling .
Det har varit medial vägledning , regndroppsmassage och healing massage.
Så mysigt att jobba i värmen när det är sådant oväder utanför.

Men nu är det söndagkväll och jobbhelgen är över för denna gång .
Imorgon är min lediga dag och den tänkte jag spendera med min dotter som är ledig från skolan eftersom det är sportlov ❤

Gokväll ❤
Kram
Anna
Annasänglarum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar