tisdag 26 november 2019

Hej !
Hoppas att du har en härlig start på veckan 🙏
I helgen som var hade Annas Änglarum en utbildning i Regndroppsmassage.
Denna härliga massage med tekniker från indianerna som de använt i sina cermonier, samt vitaflextekniker som stimulerar och balanservar nervbanorna och energibanorna i kroppen den tekniken kommer från Tibet för flera tusen år sedan.
Teknikerna är en av förklaringarna till varför man får så fina resultat på denna ljuvliga massage.....
De magiska oljorna är den andra ....
Oljor som skördas och ångdestilleras för att utvinna och bevara alla nyttiga ämnen som växten själv producerar för att hålla sig frisk och stark och för att leva i fullaste blom så länge som möjligt .
Dessa oljor går ut till cellerna , påverkar vårt känslosystem , håller oss friska och balanserande och driver ut gifter och inflammationer som vi dragit på oss pga vår livsstil med stress , felaktig kost , för lite sömn ,luftföroreningar m.m

Ju mer man lär sig och fördjupar sig om dessa magiska droppar desto mer facination upplever man 🙏
Denna massage är verkligen magisk !
Och i februari kör vi en ny utbildning !
Det kommer bli såååå kul 🙏

Idag har jag en ledig förmiddag och då skall jag plocka fram lite julgrejer , för till helgen är det ju första advent 😱😱😱
Wow va tiden swishar förbi !

Hur är det med dig har du kommit i julstämning än ?
Jag har inte riktigt nått den känslan än men jag slår mig i backen på att till helgen när stakarna är tända så tänds även den lågan av julstämning i kroppen 😊❤😊
Änglarna ääääääälskar i alla fall julen .
I nästa inlägg kanske jag berättar varför 😇

Ha nu en riktigt fin tisdag ❤
Med ljus
Anna
Annasänglarum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar