måndag 4 november 2019

Mitt syfte

Hej Måndag <3
Jag är redo att ta emot dig med öppna Armar och ser med förväntan fram emot att få upptäcka vad du har till mig <3

Precis så och exakt så känner jag idag !
Att jag är redo för en ny vecka och ser fram emot dess möjligheter och energier som bara väntar på att jag skall upptäcka det .
För livet skall vara och kännas som en resa , gör det inte det utan det känns tungt då är det någonting som är i obalans .
Någonting som behöver lösas upp , någonting som behöver tittas på , något som behöver förändras eller allt det där .
Och det kan vara lite klurigt att börja nysta i på egenhand , i och med att allt hänger ihop kan det vara svårt att veta vart man skall börja .
Vart trådens ände börjar , men när du väl hittat den röda tråden brukar det bli lätt och enkelt att följa .



Har du kört fast kan det underlätta att gå till någon som ser det du inte kan se och ställer kraftfulla frågor till dig som gör att du får tillgång till förmågor och magi inom dig som du inte visste du hade .

För när allt kommer omkring så har du allt du någonsin kommer att behöva inom dig det är bara det att vi glömmer av det .
Och om du vill kan jag vara din ledstjärna på vägen ..
Jag har kunskap som leder dig till framgång , jag har erfarenhet från tidigare klienter som kämpar med det du kämpar med och egna erfarenheter från livets hårda skola .
Jag är också medialt och andligt begåvad det betyder att jag sedan födseln burit på en andlig gåva och sedan 12 år tillbaka använder jag den för att hjälpa människor .

Jag ser ditt nu dom energier du har runt dig
Jag ser ditt förflutna  ditt karma och dina karmaknutar som kan vara ivägen för dig
Jag ser din framtid  och de livsvägar du går på
Kort och gott så ser jag DIG dina blockeringar men också dina styrkor , gåvor och det som format dig .
Och om du vill visar jag dig gärna vägen och går bredvid dig en stund , håller upp ljusfacklan och lyser upp din väg så att du vet var du skall gå .

Att hjälpa människor till sitt bästa jag , det är mitt kall mitt syfte med att vara här på jorden och jag gör det med glädje , respekt och kärlek .
Så tveka inte att höra av dig till mig !
Jag finns här för dig !

Med kärlek Anna
Annas Änglarum 0736 58 69 89

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar