lördag 7 december 2019

Ledig lördag : julmys och julgodisbak

Hej fina du ❤
Vad har du haft för dig idag ?
Själv har jag varit ledig och bara julpysslat lite 🙏
Så härligt och mysigt att göra julförberedelser och känna julstämningen krypa allt närmre.
Idag har det varit julgodis bak.
Det blev :
Chokladkola med lakrits, citron och flingsalt.
Brända mandlar
Chokladfudge med pistagenötter och marshmallows
Mintchokladtryffel

Så nu skall jag krypa upp i soffan en stund och provsmaka på godsakerna 😋
Imorgon är det diplomering för gänget som gick regnmassageutbildning för ett par veckor sedan.
Det blir roligt att få dela ut diplom och få se vad de lärt sig 🙏
Regndroppsmassage är en så fin behandling att både få ge och ta emot .
Och vi behöver bli många fler som ger denna fantastiska behandling .
Den går in på cellnivå och skapar balans och jag är så tacksam för alla "mirakel " jag fått bevittna sedan jag började med den .
Både för egen del och till mina klienter.

Hoppas att du får en fortsatt fin lördagskväll 🙏
Med kärlek Anna
Ps.vill du ha recept på mitt julgodis ?
Skriv en kommentar så kan jag lägga ut det i ett nytt inlägg ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar