lördag 14 september 2019

Lördagsmorgon och Meditationskvällar

Godmorgon !

Hoppas att du njuter av en skön helg.
Igår kväll hade vi terminsstart på "Meditationskvällar "
Och vi började med en meditation som heter "Eko från det förflutna "
Där vi togs med på en själsresa och besökte tidigare liv .
Det blev en spännande resa och deltagarna fick härliga upplevelser på liv det levt förut.
Det som är häftigt är ju också att det liv man besöker ger ett budskap / väcker upp cellminnen som är till hjälp i det livet man befinner sig i nu.
Har du gjort det någon gång , besökt något tidigare liv ?
En del säger att man bara lever en gång och när man upplevet dejavu så är det hjärnan som spelar dig ett spratt.
Det tror inte jag.
Jag har varit med om alltför mycket saker för att inte kunna tro på det.
Jag har upplevt många "mystiska saker" som inte går att hitta någon logisk förklaring på.
Så jag inte bara tror att vi levt förut jag vågar påstå att jag vet det 😊
Men jag dömer ingen och ni behöver inte dela min uppfattning för det är ju egentligen ingen som kan riktigt bevisa hur det ligger till.
Men jag har märkt att öppnar man ögonen och höjer blicken får man upplevelser som skulle kunna räknas som bevis😊
Det går liksom inte förklaras utan behöver upplevas.

Barnen som föds ner nu och har fötts sen millennium skiftet är väl utvecklade själar som levt många gånger här förut och kan ( när de är små )
Berätta om sina tidigare liv väldigt detaljerat.
Min dotter sa tex. Ofta när hon var liten :
"Det säger /det gjorde min andra mamma "
När jag frågade henne om vem hennes andra mamma är så sa hon:
"Ja alltså min mamma ifrån mitt tidigare liv "
Och då var hon så liten så vi hade inte pratat om tidigare liv ...
Hon bara visste det ändå 😊

Dessa barnen kan också mycket utan att vi behöver lära dem för de har varit här och gjort det så många gånger förut.
Och de barnen som kallas indigo barn föds ner nu för att hjälpa jorden att transformeras.
Vi behöver hjälp att höja vibrationerna .
De föds med en hög känslighet och kan med stor lätthet känna av energier , deras arbete med att höja vibrationerna ihop med allt annat som sker just nu gör att också våra energier höjs och vi blir känsliga .
Det gäller också för de människor som själva säger att de "tror på sånt där ".

Visst är det intressant att diagnoser som autism asberger m.m
Ökar kraftigt hos barn och vuxna i samband med att vibrationerna höjs 😊
Ja det är ju ett blogginlägg för sig 😊

Åter till meditationskvällen :
Meditationen avslutades med en stund healing .
Energy transmisson healing
Det är en sorts överföring av den energi som guiderna vill förmedla.
Och väldigt ofta är det höga mästare som kommer med den överföringen.
Och igår blev det en väldigt kraftfull överföring.
Deltagarna berättade om att de kände en väldigt stark vibration inuti kroppen , det starkaste de någonsin känt.
Någon berättade om att de inte kunde röra sina armar eftersom de gick ur sin egen kropp.
Och för mig som överförde energin de gav ( jag var verktyget till överföringen ) så blev det väldigt starkt.

Jag är så tacksam för att det blev så fint !
Flera av deltagarna uttryckte sin tacksamhet över den fina stunden vi delade och jag kan bara hålla med ❤
Jag har en ny grupp meditation som startar nästa söndag och ni som skall vara med på den you're in for a treat 😀🙏🙏🙏

En av energierna som kom i överföringen var månens mystik och energin från fullmånen.
Det häftiga var ju sen när jag åkte hem så hade jag fullmånen rakt framför mig hela vägen hem, stor som ett jordklot 🙏🙏🙏
Det var så mäktigt !!!

Nu blickar jag ut genom fönstret och ser att lördagsmorgonen börjar vakna , själen drar i mig och älvorna i skogen kallar på mig .
Jag längtar ut och känner att jag skall smita ut en stund och prata med mina vänner i skogsdimensionerna en stund innan resten av familjen vaknar och helgens äventyr rullar igång ❤❤❤

Hoppas att du får en toppen helg !
Gillar du det jag skriver och vill att jag skall börja blogga igen får du gärna kommentera så kanske jag gör det 😀❤❤
Med kärlek
Anna
Annasänglarum



2 kommentarer:

  1. Hej Anna!
    Självklart skall du fortsätta blogga. Roligt och intressant att läsa det du skriver, särskilt som jag var en av deltagarna under meditationskvällarna. Det var en magisk kväll och kan bara instämma i det du skriver!! Känner mig så tacksam att jag fick vara med om detta och hoppas att fler väljer att unna sig detta. För det är en lisa för själen som jag tror många fler borde få uppleva!! Tack Anna!! Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Eva för din fina kommentar ❤
      Jag håller med , alla behöver vi lite härlig magi i våra liv ❤
      Kul att du vill att jag skall börja blogga igen vi får se det är mycket möjligt att så sker.
      Jag ställer mig öppen för det så får vi se vad som sker !

      Radera