lördag 21 september 2019

Eldcermoni

HĂ€rlig dag idag 🙏
Hösten har visat sig frÄn sin absolut bÀsta sida.
Varmt och soligt , hÀrlig luft.
Jag har varit ledig och passat pÄ att stÀda lite i trÀdgÄrden.
Jag rensade och eldade lite gamla pallar som stod och skrÀpade.
Det kĂ€ndes sĂ„ hĂ€rligt att fĂ„ det gjort 🙏
Och nÀr jag som bÀst satt dÀr och tittade pÄ eldflammorna som omfamnade virket sÄ kom mina guider och satte sig jÀmte mig .
De tyckte jag skulle göra en eldcermoni 🙏
SÄ jag sprang in och hÀmtade papper och penna.
Började skriva ner allt jag vill slÀppa taget om , nu nÀr vi gÄr in i en ny Ärstid .
Jag skrev ocksĂ„ ner allt jag ville att transformationen skulle leda till 🙏🙏🙏
Sedan tackade jag guiderna för inspirationen , och Ă€ven om det kĂ€ndes tungt att skriva ner mina motstĂ„nd jag ville slĂ€ppa sĂ„ kĂ€ndes det skönt nĂ€r jag sedan slĂ€ngde in lappen i elden ❤
Jag kÀnde verkligen hur det slÀppte saker i min kropp ner lappen brann upp , som om jag lÀmnade plats för nÄgot nytt .

Har du gjort nÄgon eldcermoni nÄgon gÄng ?
Jag har gjort det mĂ„nga gĂ„nger och det Ă€r sĂ„ befriande 🙏🙏🙏🙏

O c h nu Àr denna dagen till Ànda och jag skall lÄta john blund strö lite sömnpulver över mig och lÄta mig vila en stund .
Imorgon vÀntar nya Àventyr !
DÄ vÀntar en dag fylld med spÀnnande upptÄg pÄ jobbet.
Behandlingar , öppethus och meditationskvÀll stÄr pÄ schemat.
Hoppas att vi ses ❤

Änglavingskramar
Anna
AnnasÀnglarum


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar