onsdag 18 september 2019

Energierna efter fullmånen

Hej hopp nu är jag här igen <3
Hoppas att du haft en bra start på din vecka !
Min har varit väldigt innehållsrik , minst sagt  =)
Vilka enormt starka energier i omlopp  !


Har du kanske känt att du ena dagen kastas hit och andra dagen kastas dit ..
Att du känner inspiration ena dagen för att bara några timmar senare eller dagen efter inte alls känner för det längre ...
Att du tagit beslut om något du länge dragit dig för och sen känner du att du inte skulle valt som du gjorde för att förutsättningar och känsla ändrats ?
Det är skakigt minst sagt !

I dessa tider är det en god ide´ att hålla låg profil och inte ta några viktiga / stora beslut .
Håll bara din båt flytande så att säga ...
Meditera , njut av naturen och jordande promenader i skogen , krama ett träd och ta  dig igenom dagarna genom att ta ett steg i taget ...
Ett andetag i taget utan att tänka för mycket ...
Bara acceptera din kropp , ditt väsen HELA DIG i några dagar till utan att förändra någonting , värdera ingenting hos dig själv ..
Tillåt dig att bara VARA , inte förändra , inte sätta etikett på något ...
Bara vara ...
För just nu är det skönast för dig att bara flyta med <3
Energierna är snabba starka och opålitliga just nu , det är lätt att gå i klynch med dem just nu så snälla ljusvarelse bara flyt med .
Redan efter helgen kommer det att kännas så mycket bättre !
Då kan du affirmera , manifestera och dra till dig något nytt <3

Känner du inte alls igen dig i det jag skriver ?
Känner du inte av några knepiga energier just nu eller att du upplever att du kommer i "konstiga situationer " eller konflikter med dig själv eller andra , att det händer konstiga saker ?
Ja då är du inte påverkad av den här fullmånens energier och jag kan inte annat än gratulera dig =)

Här kommer en kort men effektiv meditation för att skydda dig de närmsta dagarna .




JAG ÄR



Sätt dig eller lägg dig bekvämt och blunda
Tag några djupa andetag .
Tona in dig på din kropp och känn ditt inre väsen .
Känn dina känslor och försök inte förändra någonting bara acceptera vad som än kommer .
Bara sitt så en stund och känn det du känner .
Allt är bra , allt är lugnt och precis som det ska .

Säg sedan dessa affirmationer tyst eller högt för dig själv :
Jag är stillhet
Jag är lugn
jag är jag och ingen annan .
 Säg dem igen ...
jag är stillhet
jag är lugn
jag är jag och ingen annan

Och IGEN
sitt sedan stilla i din energi precis så länge som du känner att du ska .
Kom sedan tillbaka till nuet och fortsätt med din dag eller kväll .

Varmt välkommen tillbaka <3

Då önskar jag dig en fortsatt härlig kväll / dag
och hoppas att du fick någon behållning av mina ord .
Gillar du det jag skriver så får du gärna skriva något i kommentarsfältet och på så sätt
lämna ditt fingeravtryck <3

Med kärlek 
Anna
Medial vägledare 
healer och grundare till Annas Änglarum

4 kommentarer: