lördag 28 september 2019

Din egen unika blomma

Lördagsfunderingar ❤
Det är skön lördag runt lunchtid .
Jag har precis kommit tillbaka efter en lite längre meditation.
Jag försvann långt bort och cirkulerade mest runt i min egen universella energi och stillhet.
Så skönt att bara få vara , att bara få guppa runt i det egna varandet utan att göra varken si eller så ..
Bara vara helt vara här och nu och utforska mer av det som är DU ❤
När jag sedan kom tillbaka till mitt medvetna och kropp igen .

Vilade jag blicken på min stora och magnifika orkidé som står i fönstret.

Så slog det mig hur fantastiskt det är att just orkiden valde att bo och skapas i ett varmt land som tex thailand där den växer i ett varmt klimat.
Och att de växter och blommor som växer där är perfekt för det klimatet.
Och de växter som växer här ( i naturligt tillstånd ) är perfekta för vårt klimat 🙏
Tänk att det blir rätt varje gång , tänk hur konstigt det hade varit om det varit tvärtom...
Och om vi nu leker med tanken att allt i universum är p e r f e k t ..
Så också du !!!
Att allt du har runt dig är perfekt , alla styrkor du bär på är perfekt alla svagheter alla drömmar och intentioner , ja allt med ditt liv är perfekt och skapat till förmån för dig.
Ta iiiiin det .
Du är perfektion och behöver inte ändra på någonting !
Vad skulle du då kunna göra ?
Vad,skulle du tänka vad skulle du känna ?
Vad skulle du göra som du inte gör nu ???
TÄNK då är allt möjligt !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar