söndag 7 oktober 2012

Höst och Häst mys =))

God fortsättning på denna sköna söndag !!

vilken underbar helg jag haft , hoppas att du har det också !!
jag har stalltjänst på ridskolan där dottern rider emellanåt.
och denna helgen hade jag lovat att ta hand om hästarna , släppa ut dom i hagarna, mata dem , mocka osv.

jag tycker det är magiskt på något sätt att gå runt och jobba i ett stall, det väcker många vackra minnen till liv och attraherar alla sinnen samtidigt !!

vädret har varit FANTASTISKT !!
solen har värmt både kropp och själ , det blir nästan som en meditation när man går där i stallet och pysslar , helt med sina egna tankar !!
så underbart !!

idag söndag fick jag lite kvalitetstid med min dotter som ville följa med och hjälpa till, vi pratade , skrattade och umgicks.
dottern passade också på att rida på sin favvohäst också , se lyckan i hennes ögon, hennes närvaro och tillgivenhet !! wow hjärtat tog många skutt !!

tänk va energi givande det är att ägna sig åt något som man inte brukar, men som man tycker är roligt !!
och för mig är det extra fantastiskt när jag får vara utomhus !!

Vad har du haft för dig i helgen ??
hoppas att du gjort något riktigt roligt och mysigt !!

i nästa vecka står , föredrag , husbalansering och privata sessioner , träning på gymet m.m. på schemat ..

jag känner mig redo och motiverad att ta emot en helt ny vecka med öppen famn !!
Men nu är det dax att gå ut och fånga solens sista strålar för dagen och ta hand om trädgården, börja förberedelse arbetet att ta emot inför vintern , och sedan åker jag till stallet igen för att ta in hästarna !!

Njutning och påfyllning har varit temat på min helg , vad har varit ditt tema ??
kram
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar