fredag 12 oktober 2012

Hälsningar från änglarna

frosten har bitit sig fast , det är vackert att titta på här ifrån fönstret där jag sitter.
Fredagmorgon bara genom att säga det skänker det glädje för många.
sista arbetsdagen innan helg , vittnar om ett par dagars "frihet" att göra mer saker som du känner för ..
sovmorgon kanske...
uppesittarkväll och mys med familjen !!
min helg består av 2års kalas , stalltjänst , yogadag på gymet där jag brukar träna
m.m. det blir en härlig helg !!

vad skall du ha för dig i helgen ??

Under nästa vecka har vi ett erbjudande på Annas Änglarum , en favorit som vi hade en period förra året men som inte varit med sedan dess.
Vi fick mycket uppskattning för den då och hoppas att den blir lika uppskattad den här gången =)
Dessutom tänkte jag tjuvstarta lite ...
vi börjar med erbjudandet redan idag .. så det gäller från idag 12/10-21/10
du får möjlighet att få vykort från dina änglar , guider , vänner i andevärlden eller andra ljusvänner !!!
Det går till så här :
Du anmäler ditt intresse till mig här på bloggen , via mail eller facebook.
jag kopplar upp mig på dig och din vibration , kontaktar dina anhöriga och ljusguider / änglar.
och låter dem få fritt spelrum och ge dig hälsningar , jag skriver ner vartenda ord och renskriver det på ett fint kort till dig .
som jag sedan skickar till dig !!
det kan handla om vad som helst men det vanligaste är att de ger lite fingervisning om vad som står dig närmast just nu , vad är ditt nästa steg , små ledstjärnor på din väg.

och detta till en kostnad av 250 :- då ingår kort , porto - rubbet !!

Våra vänner ser mycket fram emot att få " skriva till er "
faktum är att det räcker att jag nu skriver ner detta så kommer en ljusvarelse direkt=))
Han står här jämte mig och säger att han heter Orion ( inte att förväxla med stjärnan orions bälte)
Han säger :
" Ni bär ljuset inom er , och får inte glömma det !! Allt ni längtar efter , allt ni drömmer om , allt ni vill få ut av livet har ni redan uppnått, ty det finns inom er ."

tack orion säger jag .

hoppas att du får en fin helg !!
kram Anna


ps. du vet väl att vi har en alldeles egen grupp på facebook.
den heter Annas Änglarum.
där skriver jag ut små övningar , tankegångar och händelser . informationen kommer dit först !! och en del saker skrivs inte ut någon annanstans.
gå med oss vet ja´!!
gå in på gruppen och skicka en förfrågan att få vara med , så bekräftar jag det .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar