söndag 23 september 2012

Händer och fötter !!

sköna söndag ...
hoppas att du har det skönt och fridfullt , eller full fart om du hellre föredrar det.

Brukar du ha "söndagsångest" känslan av att ÅH nej redan måndag i morgon igen..??
eller ser du fram emot en ny vecka med spänning och förväntan ?

Vad händer i änglahuset nästa vecka då ??
som vanligt har vi ju behandlingar som bokas på förhand.
det vanligaste här är vägledning/ healing,
men vad sägs om kanlisering i änglakort för att få glänta på dörren litegrann till framtiden ( även om du till största del skapar den själv med dina tankar)
detta kan också göras på distans , vilket vi testade förra veckan med mycket positiv feedback..

eller en skööön änglamassage som är en kombinerad avslappnigsmassage och healing behandling som är sååå superskön !!
en känsla av omhändertagande och påfyllning av ny energi på samma gång för att vi kombinerar både massage och healing..

mina olika behandlingar står det om på hemsidan, vet du inte vilken du skall välja ?? fråga mig så känner jag in vilken som är bäst för dig just nu <3 Vi har också ett specialerbjudande för nästa vecka : köp ett kanaliserat budskap från din ängel / änglar som skrivs ner i vackert änglakort och skickas till dig . det blir ett budskap som kommer att fungera som din ledstjärna där du står i din utveckling just nu. En hälsning till dig från de dina !! som ett högst personligt änglakort =) kostnad 200:- då ingår kanalisering av kortet, kortet , portot RUBBET!! vi hade detta erbjudande för något år sedan och det var mycket uppskattat !! Jag har fått fin respons på detta !! med det önskar jag dig en fortsatt härlig söndag !! En del av er kommer jag träffa / höra av nu i veckan och ni andra önskar jag en härlig vecka !! Du är viktig !! glöm inte det !! kram Anna med vänner




2 kommentarer:

  1. Hej Anna. Tack för vad du skrev om Händer och Fötter. Jag fastnade för det sista du skrev..Du är viktig. När jag läste det så kom orden "Du vet väl om att du är värdefull, att du är viktig här och nu, att du är älskad för din egen skull, för ingen annan är som du" Alltid lika trevligt att läsa vad du skriver. Tack! Kram Susanna

    SvaraRadera
  2. precis !! ibland behöver vi bli påminda om detta !!!
    önskar dig en härlig söndag / kväll !!
    kram
    Anna

    SvaraRadera