fredag 12 november 2010

Att leva sin dröm...


Jag känner en så stooor tacksamhet över att leva mitt liv..
Jag får lov att jobba med det som jag föddes till att göra ..
Att följa mitt kall och min livsuppgift...

Det är verkligen att leva i min dröm, och kombinera alla dom viktigaste benen i livet och följa mina värderingar.
Att få satsa på "karriären" utan att för den skull välja bort min älskade familj är en av dom "drömkriterier" som jag haft...

hela mitt liv ända sedan jag var mycket liten har jag alltid drömt om att få hjälpa människor ... så underbart att jag gör det nu !!!

Det är med en sådan enorm glädje , kärlek och lycka jag kliver in i mitt änglahus varje dag ... Att få jobba i glädje och flöde och verkligen trivas med det.

Jag går i en sådan enorm tacksamhets bubbla idag !!
Idag är jag tacksam över :
* Alla goa människor som finns runt mig
* Mitt liv att det är såååå otroligt fantastiskt, glädjefyllt , lyckligt och utmanande
* Min man som stöttar mig ALLTID som också är mina allra allra bästa vän , han förstår mig och värdesätter mig som ingen annan
* Min underbara kloka , visa, mediala dotter som förgyller min tillvaro på många sätt
* Min underbara hund och andliga lärare- han är en av mina läromästare . han är otrolig en sann följeslagare och har sannerligen tålamod till tusen !!
* Mitt hem , mitt hus , tänk att få bo så här få se skiftningarna i varje underbar årstid och få bo och vistas på en plats med så mycket energier, varelser och kärlek.
* tack mig själv Anna som aldrig backar pg.a rädsla utan tar till sig alla utmaningar och hoppar fast jag inte vet var jag landar OM jag landar .. ( fast det gör jag alltid på ett eller annat sätt )
* och TACK alla guider , änglar, och ljusa vänner som vägleder mig och erbjuder mig kärlek och vänskap, jag är verkligen såå tacksam !!

dessa saker känner jag stor tacksamhet just nu , vad är DU tacksam över???

genom att bekräfta det så svarar universum genom att fylla dig med kärlek och tacksamhet, det blir sannerligen som en boomerang !!

Kände bara att jag ville skriva det !!

Tack !! för att DU ÄR DU och för att du läser min blogg !!!
Kärlek i massor
Anna

2 kommentarer:

  1. Ett stort tack för veckans själsliga övning denna vecka, som tände en ljusbubbla inom mig. "Aha!" så klart. Något som jag hade vetat förut men glömt med åren... är man klokare som barn? :P ibland känns det så.

    Ett bamse-TACK för min fina påg som förgyller mitt liv varje dag... <3 Jag förstår inte riktigt hur det gått till men det är roligt! givande, helande m.m. ... Mm kärlek är gott:)

    Ett tack till dig igen för den här fina bloggen som får mig att minnas vem jag verkligen är då jag behöver det... Kram!

    Ingrid

    SvaraRadera
  2. Tack ingrid !!
    Så roligt att höra att du tycker om bloggen =D
    Som barn är vi öppna, oförstörda och oskyldiga..
    Vi bara ÄR , utan tankar på att vi inte kan , eller att vi måste vara på ett visst sätt..
    Att alltid ha kontakt med sitt inre barn är att hålla sig LEVANDE!!!

    Kram till dig ingrid och lycka till !!

    SvaraRadera