måndag 14 oktober 2019

Varför blir man trött när man gjort något roligt ?

Godmorgon ❤
Hoppas att du haft en härlig helg !
Det har jag 🙏
Jag har träffat ett gäng härliga själar som går min healingutbildning , under ett år har vi träffats och nu har de snart gått färdigt.
1 år av transformation , härliga processer , glädjetårar , återupptäckandet av sina healinggåvor , energier , gemenskap och massor av helande , mirakel och annat som är så stort så jag hittar inte ord som kan beskriva känslan !
Så stort är det !
Den här gången tittade vi tillbaka på vad deltagarna har upplevt och genomgått för förvandling eftersom det är nästan på dagen ett år sedan de började.
Och WOW det är helt enormt !!!!!
Vilken förvandling 🙏
Och tänk att jag fått äran att se och bevittna det på så nära håll 🙏🙏🙏🙏🙏
Fantastiskt !!!!
Nu är det bara 2 block kvar och sedan är de flygklara att ge sig ut i världen med sin healing.
Sprida ljuset och kärleken !!!
Såååå underbart ❤

I början av nästa år startar jag igång en ny healingutbildning som det ser ut nu ❤
Jag kommer att ha min healingutbildning så länge det finns modiga själar som vill utveckla och lära sig detta magiska , givande och underbara verktyg till helande och transformerande.
Kanske har du funderat ?
Fundera inte mer ta kontakt med mig så tittsr vi på om du är redo för healingen och om healingen är redo för dig 🙏❤🙏


Efter en helg fylld av härliga transformerande processer , energier och annat härligt så behövs vila.
Inte vila för att det varit något dåligt utan vila för att även roliga saker kostar energi.
Vi har en benägenhet att tro att när energin tagit slut så har vi gjort något dåligt eller varit i miljöer som inte varit bra för oss.
Men så är det inte !
Även saker som fyller oss med energi kostar energi .
Men efter vilan kommer belöningen 🙏
Varför det är så beror på att vi koncentrerar oss , håller fokus.
Och när vi arbetar med energier använder vi oss av A L L A våra sinnen samtidigt !!!
Känn på den 😀
Så det är inte alls konstigt att vi blir trötta !

Men hur vilar vi då ?
Ja det beror lite på hur trötta vi är.
Men generellt kan vi säga att det är inte kroppen som behöver vila utan hjärnan.
Det är hjärnvila vi behöver.
Och det gör man genom :
*Att vara i miljöer där det är så avskalat som möjligt, inte för mycket grejer , tidningshögar , andra saker som skapar intryck
* vara ensam så du inte behöver blanda din energi med någon annans eller ta in någon annan .
* ha det tyst omkring dig , stäng av mobiler , datorer , tv , radio allt som skapar ljud.
*försök att inte läsa tidningar , böcker eller sociala medier det du behöver är att skala av inte ta in mer intryck då blir det bara ännu mer att ta hand om.
*meditera och bara andas , låt allt vara som det är och tillåt dig att känna som du känner
* sov när du är trött, låt kroppen visa dig vad du behöver
*promenera lugna promenader där du tar djupa andetag
*yoga lugnt och fint med mycket andning
*skogsbada , var i skogen , kramaträd och balansera dina element
* ät lättsmältmat som tex , soppor , veg.grytor , sallader m.m
*drick mängder av vatten

Gör du detta är du snart fylld av härlig energi och glädje igen ❤❤❤
Ta hand om dig och din andliga kropp ❤
Det skall jag göra idag !

Med ljus och kärlek
Anna
Annasänglarum

2 kommentarer:

  1. Jaaa, oj, idag har jag bara suttit & vilat mig, var i skogen en sväng oxå!❤️/Emelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra där Emelie S❤
      Precis så , då kommer belöningen och energihöjningen snabbt därefter.
      Och du får skörda allt härligt som du jobbat med på helgens healingutbildning .

      Radera